meelen schreef:xan schreef:Zit Meelen op dat business centre ???
Nee, ik sta er achter.
ja achter de flappen van bij de band, even je hoofd er doorheen steken en als ze daar niet is staat ze bij de achterdeur te inhaleren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:winnitou schreef:ga morgenochend Meelen goedemorgen op haar werk wensen als ik de postbus in Wormerveer leeghaal
Tot strakkies dan maar
Misschien heb ik nog wel een folder voor je van Jo's werk. (wat is het ook weer? praxis of karwei?)

kreeg van mijn
mntj schreef:vanmorgen heerlijk gereden. en de beestjes hebben allemaal ff los gestaan. fijn dat de paddocks het weer doen.nu niet te veel regen........
helaas zadel van xan pastte ook niet.
te weinig ruimte bij de schoft. lag verder wel netjes.
we zoeken verder.
.
. Gek he, zie er altijd weer tegen op. Vooral omdat het er 2 zijn. Misschien neem ik deze keer wel een verdoving. Zei ik vorige keer ook maar heb het toen niet gedaan. Nou ja...ik zie het zo wel, bibberdebibber. LIQUITA schreef:Bleee...ik mag zo naar de tandarts. Er worden 2 vullingen vervangen, krijg nu wel mooie witte. Gek he, zie er altijd weer tegen op. Vooral omdat het er 2 zijn. Misschien neem ik deze keer wel een verdoving. Zei ik vorige keer ook maar heb het toen niet gedaan. Nou ja...ik zie het zo wel, bibberdebibber.
winnitou schreef:Heb hier op het werk al aan de bubbels gezeten, kreeg nog 2 glazen toegeschoven, weet niet wat ze van plan waren... Hadgelukkig de post al gedaan anders komt er niks van terecht.
Bubbels zitten nu in mijn hoofd. Wat een werk he. Om 10.00 uur aan de bubbels met gebak....
LIQUITA schreef:Bleee...ik mag zo naar de tandarts. Er worden 2 vullingen vervangen, krijg nu wel mooie witte. Gek he, zie er altijd weer tegen op. Vooral omdat het er 2 zijn. Misschien neem ik deze keer wel een verdoving. Zei ik vorige keer ook maar heb het toen niet gedaan. Nou ja...ik zie het zo wel, bibberdebibber.
LIQUITA schreef:mntj schreef:vanmorgen heerlijk gereden. en de beestjes hebben allemaal ff los gestaan. fijn dat de paddocks het weer doen.nu niet te veel regen........
helaas zadel van xan pastte ook niet.
te weinig ruimte bij de schoft. lag verder wel netjes.
we zoeken verder.
Heej heb je weer op Moon gereden? Wat fijn dat het lekker ging.