echt poedersuiker he, die sneeuw

ik heb gereageerd !

Wat leuk Shanty!
Super Natalie, van je startkaart!
M'n How's Racesafe past

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xCarolaa schreef:Pfhoe, ik ben er ook weer xd.
Gister heeeelee dag op de manege geweest, clubkampioenschappen ;o.
Eerst 's ochtends dressuur, met Blitz 205 & 199 en dressuurkampioen en ook direct eerste van de B, en met me D had ik 187 & 181 heel netjes voor haar doen, 't is nogal een stresskip .. En daar was ik derde mee
.
En met springen was ik niet zo goed in vorm ;$
Weigering in de barage met de E, en met vosje 3 balken, en tweede parcour foutloos met de E, maar hij kan nog niet krap wenden dus moest wel overal langs heen, en met vosje had ik 1 balkje
Achjaa, wel geslaagde dag
xCarolaa schreef:Maar onder de prijsuitreiking deed ie dus dit;
http://i48.tinypic.com/2r47587.jpg
Gatver, en dit was niet de eerste keer xd.
Hij kwam steeds weer omhoog toen ie weer stond ;o.
Op de foto probeerde ik hem dus ook om te trekken, om te gaan stappen en niet achterover te klappen.
Nja, iedreen zei dat ik dit moest doen ofzo ..
mistid schreef:Ik heb liever dat ze niets doen.
Maar als ik moet kiezen, dan bokken.
Steigeren moet je verdomd snel reageren als ze recht omhoog gaan.
essie_blue schreef:Lekker dan Mirthe !
Ik heb ook een paar cijfers terug
Een 4 voor een luistertoets duits, naja, kan je ook niet echt voor lerenmaar sta gelukkig nog wel voldoende
en een 5.5 voor een pw wiskunde, hele opluchtingeen voldoende
en dan een 7.9 voor engels!
En daar was ik te lui voor om te leren, dus is wel fijn !
Lidewei, goede cijfers! Hopelijk valt je scheikunde mee
Oja, en ik heb een How's Racesafe besteld
Natalie1993 schreef:
Goedenmiddag. Alweer een tijdje niet geweest. sorry.
Heb het mega druk en zit steeds minder op Bokt (goed voor me, haha).
[Egopost]
Maar wat ik even wilde zeggen is dat Onora nu echt heel fijn loopt, op d'r nieuwe stal. Met les enzo merk je echt dat ze super vooruit gaat. Gisteren filmpje gemaakt, maar daar zie je niet veel op, dus ik ga van de week nog een filmpje maken.
Vanmiddag oefenparcours, heb ik ook zin in, want vanaf vandaag elke week springles volgen. En ik heb ook zoveel zin weer om te crossen!
Ik heb ook eindelijk een goed voornemen genomen voor dit jaar: meer dingen doen die ik altijd al wil doen maar nooit doe.
Dus in dit geval op horseball gaan (met Onora) en vrijheidsdressuurlessen gaan volgen bij Amable.
[/Egopost]
xShanty schreef:Zadelmaker is vanmiddag geweest.
En (helaas) wat ik al vermoede, zadel was gaan kantelen en was beetje scheef geworden.. Verklaarde ook de mindere gallop.
Hij is terplekke opgevuld en heb er daarna weer lekker mee gereden, ze liep meteen veel beter![]()
Mooi dat het zo goed gaat Nathalie!
Veel plezier Antal en Jill!
Ik denk dat ik binnenkort nog even de fysio laat komen, hij zei namelijk dat ze hierdoor links wat gespannen was in de rug..
xCarolaa schreef:Haha dat is waar ;p.
Het was voor het eerst weer in een hele andere omgeving..
Heb afgelopen tijd alleen in Genemuiden & Hasselt gereden dus dat was ie wel gewend.
Maar hij vond het hier toch wel spannend, en kijken naar de pony in de ring naast ons, en de fotograaf en alles.
Toch nog 185, net buiten de prijzen gevallen dus nog wel netjes.
Hoop dat ie op de regio iets minder te zien heeft xd.
Laat nog wel foto's zien, zodra ze op de site staan
xCarolaa schreef:Nee je mag niet starten op zondag van onze vereniging ;s.
Maar me pa gaat het in de vergadering gooien, hij zit in bestuur, omdat veel mensen wel gewoon zondag willen rijden in de bak daar of op cc willen.
Als het niet doorgaat, gaan we naar andere vereniging toe
xCarolaa schreef:[RIJ-ITP] Blitz op dressuurwedstrijd in Marienheem
Ik schaam me wel heel erg voor me houding ;o.
En voor zijn doen was het echt netjes, in de inrijbak ging het stukken beter, zacht uitgedrukt nog, maar deze bak was zoooo groot en licht zoals je ook wel op de overbelichte foto's kunt zien.