Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yvie_Juudje schreef:Bleekehoeve ben ik vorig jaar geweest en ga ik dit jaar ook weer doen.
Echt een super plekje, je bent binnen 5 minuten op het centrum. Super luxe ontbijtje, heerlijke bedjes, mooie kamer, vriendelijke mensen en veel is bespreekbaar
Ik ging met de auto, maar het is zelfs lopend gewoon te doen! Het is echt een muizen afstand
Yvie_Juudje schreef:Bleekehoeve ben ik vorig jaar geweest en ga ik dit jaar ook weer doen.
Echt een super plekje, je bent binnen 5 minuten op het centrum. Super luxe ontbijtje, heerlijke bedjes, mooie kamer, vriendelijke mensen en veel is bespreekbaar
Ik ging met de auto, maar het is zelfs lopend gewoon te doen! Het is echt een muizen afstand
Yvie_Juudje schreef:Nee, maar het is echt heel simpel en ze kunnen je het daar ook uitleggen
En volgens mij waren ze ook nog bereid je te brengen (toch arielle??)
Arielle_ schreef:Yvie_Juudje schreef:Nee, maar het is echt heel simpel en ze kunnen je het daar ook uitleggen
En volgens mij waren ze ook nog bereid je te brengen (toch arielle??)
Klopt inderdaad
En _Pasja_ , ik ga als 't goed is dezelfde week als jij en ik probeer een auto bij me te hebben, dus als je daar gaat slapen kun je met me meerijden als je wilt
Nexus schreef:Ja, is een redelijk kleine B&B en ook nog eens gewoon een heel fijn adres.
Heb daar vorig jaar ook overnacht op de zondag. Zaten toen met alleen maar KNHSers
Week 2 zit niet zo razendsnel vol als sommige ponyweken en als je gewoon op de dag zelf inschrijft zit je er als het goed is gewoon bij. Maak me daar geen zorgen om.