Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Jane_ schreef:Er zijn wel jongens, alleen op deze leeftijd ben je alleen tevreden met een lekkerding, die goed kan zoenen, aardig is en goed in de markt ligtLogisch!
Maar dan krijg je sneller te maken met andere meiden en het playergedrag.
Zoek het is in andere hoeken, misschien iets minder knap, wel lief en aardig en gewoon een jongen die jouw helemaal het einde vind. Dat vind ik op dit moment belangrijk, die van mij is niet zo knap, maar hij is lief, heeft een leuke lach, is meer volwassen, spontaan koppie + gedrag. Er is zoveel meer uit te halen
Kan het ook mee slagen.
Quido was een ontzettende player, ligt goed in de markt(nogsteeds, hij heeft altijd aandacht..), is aardig en kan goed zoenen..

Jane_ schreef:Er zijn wel jongens, alleen op deze leeftijd ben je alleen tevreden met een lekkerding, die goed kan zoenen, aardig is en goed in de markt ligt
Logisch!
Maar dan krijg je sneller te maken met andere meiden en het playergedrag.
Zoek het is in andere hoeken, misschien iets minder knap, wel lief en aardig en gewoon een jongen die jouw helemaal het einde vind. Dat vind ik op dit moment belangrijk, die van mij is niet zo knap, maar hij is lief, heeft een leuke lach, is meer volwassen, spontaan koppie + gedrag. Er is zoveel meer uit te halen
.Jane_ schreef:dat een jongen zo kan veranderen voor een meisje, een leuk meisje he Kirsie
Dat zijn een van de weinige goede 'players'
Kirsten_S schreef:Ohh maar van sommige weet ik het wel hoor (had het ook meer
over andere jongens daar), ken sommige al langer dan vandaag haha..
tuurlijk hebbie dat altijd wel, en ook al zeg jij van niet dat het geen goede jongen is,
ik zou er altijd zelf eerst achter moeten komen, of dat wel echt zo is..
Zo eigenwijs ben ik nou wel ..

Als ik het zeg is dat echt niet zomaar hoor.. Manon_S schreef:Ben ik het mee eens.
Ik zat ook altijd maar naar uiterlijk te kijken, en ben daar nu veel minder mee bezig.
En heb ook een jongen ontmoet die mij super vind.
Daarvoor had ik een jongen die alleen zei dat ie me leuk vind en iets met me wilt, maar 2 dagen ernaa had hij met iemand anders gezoend..
En toen wilde hij weer iets met dát meisje enz.

.
. 

Manon_S schreef:Ja klopt, beetje uiterlijk speelt altijd wel mee.
Zo ben ik weer dan.. geen jongen met teveel vet.
Het hoeft niet gespierd te zijn mag wel natuurlijk, maar ik houd wel van strakke lichamen.

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ohh maar van sommige weet ik het wel hoor (had het ook meer
over andere jongens daar), ken sommige al langer dan vandaag haha..
tuurlijk hebbie dat altijd wel, en ook al zeg jij van niet dat het geen goede jongen is,
ik zou er altijd zelf eerst achter moeten komen, of dat wel echt zo is..
Zo eigenwijs ben ik nou wel ..
Hm.. kijk maar uit.. want ik weet nu inmiddels wel iets meer ervan af
dan dat ik ook in het begin dacht..
Ennuh, als het geen verkeerde jongen is, waarom zou ik dan zeggen dat
het wél een verkeerde jongen is?Als ik het zeg is dat echt niet zomaar hoor..

! 
.