Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, dat vindt ik nu ook.... Gewoon westernzadel dr op en de boksingel dr om (die achterste singel, noem het nu zo door Eline
) en dan zit ik wel stevig genoeg...
Voor alles is een oplossing.
. En ik wacht net spanning op de foto reportage
. 

)

)
Op deze foto ben ik zo trots, we zitten goed, hij loopt best lekker en nouja, dit is zoveel wat we een maand of wat terug nog niet konden
(dit gebeurde vaker, Buitenhand + Been erbij Fenn...)

Maar goed, zal iedereen wel last van hebben 
, zou willen dat ik zo zat!!! En dan ook nog kunnen rijden met mazzeltje ik vindt het echt knap!! Die bokmomentjes had ie wel heeeeel vaak, dat had ik waarschijnlijk al opgegeven (of niet opgegeven maar dr naast gelegen ofzo....)
(Even
) Vaak doet hij het naar het einde van het uur niet meer
(of gewoon na een keer of wat.)
, weet niet of dat de bedoeling was
.
(zijn rug is te breed om naast terecht te komen).Ik geloof wel dat het er soms grappig uit ziet, het is nu lang niet zo lachwekkend meer als het ooit was. Toen piepte hij erbij, maakte hij ook huppeltejes van voren en was het volledig protest. Hihi, vooral Kristien kon er omlachen (en ik zelf ook, idioot beest) Dit is een frupseltje wat over is gebleven van dat protest
(gisternacht maar twee uur of minder geslapen, nu maar lekker inhalen)
En mevrouw wil beweren dat ze nooit haar cap afdoet op het paard? (Waar ik vrijdag ook wel weer om moest lachen, Fen vergeet haar cap namelijk werkelijk nooit!
)
. En ze vond het nog steeds een gek idee
. Springen daar ben ik ook altijd zo'n held in
, heb ik al heel lang niet gedaan dus mijn springtactiek zal ook niet echt gaan helpen.... Misschien topruiters kijken om te zien hoe hun het doen
.
. Vinden ze vast wel weer leuk met die regen
. Ik in iedergeval niet
.