Hier de reportage, en ik moet bekennen, exact dezelfde staat in het Lamoen topic, maar ik ben te lui om dit nog een keer te doen 

Allereerst vis ik Mazzel uit het land, en ja dat is een stukje lopen (en een stuk of zes hekken), tijd zat om even te poseren. Chek de mooie vlechten ook, gemaakt door Moi (ik kan verder niets
)

Daarna poets je het slachtoffers en voor de oplettende kijkers die de hoevenkrabber zagen liggen, ja dit gebeurd ook netjes.

En ik zit erop. We gingen springen, dus tijdens het instappen deed ik mijn beugels twee gaatjes korter.

Om vervolgens even voor de chek wat balkjes te lopen, ja, hij gaat erover heen 

Daarna moeten we ook maar eens draven en ja ik heb een foto uitgezocht die er best oké uitziet, dit is namelijk vaak één van de eerste reacties als ik meld dat we aangaan draven

Maar er zit een motor op, en ja, mijn houding is bagger. (rijfoto's zijn altijd erg confronterend
)

We kunnen tegenwoordig ook in gallop
Op deze foto ben ik zo trots, we zitten goed, hij loopt best lekker en nouja, dit is zoveel wat we een maand of wat terug nog niet konden

En dan balkjes draven, hier valt hij over de buitenschouder weg
(dit gebeurde vaker, Buitenhand + Been erbij Fenn...)

Maar we doen allebei erg ons best 
En nadat we even gestapt hadden

Was het tijd om de boel weer op te pakken. Die weggedrukte rug was er veel tussen de balkjes door. Op deze foto valt het mee, en ik moet mijn benen verder naar achter leggen.

En op de hindernis af.

En er over heen 

Hierna lekker uitstappen op de laan.

En onder de douche.

Oja, wat ik absoluut fout doe bij het landen klik , ja de achterhand moet er nu weer bij, motor erop maar dit om te zien dat we soms wel ontspannen zijn.
Zo, nu hebben jullie weer een beeld
Laatst bijgewerkt door Fenn op 24-05-08 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt