schouwse ruiters topic....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

juf_esther

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 10:28

bokken rules! even wat anders tussendoor stiekem tijdens het werk!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:54

iemand nog iets leuks te vertellen ?
Ik heb iets minder leuks...
Dreamer is niet drachtig....balen ...
volgend voorjaar brengen we haar wat vroeger naar dr lover....
Nouja, elluk nadeel hep zn voordeel, zeg ik altijd maar...nu maar lekker straôriejen in Noordwelle en in oktober met de schriktraining meedoen op Grol, van Martin en Wilma. :D

Chilopoda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:13

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:37

balen karin!!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:56

Iemand toevallig ervaring met shocktherapie bij pezen?
Zit op Bokt een beetje naar info te zoeken om iets te kunnen doen aan het peesprobleem, ipv maar af te wachten.
Het schijnt dat in Moerbeke en bij EdIgit, die aan huis komt, goede resultaten behaald zijn, kost alleen weer een paar centen.....
Verder hier ook alles op het gemakkie, pony's krijgen van de week weer een strak uiterlijk, worden ze geschoren voor de winter, ben benieuw hoe scarface CoCo eruit ziet onder dat haar....

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:57

Jammer Karin, van Dreamer, op naar volgend jaar, nu lekker genieten van de leuke dingen, strao enzo....

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:00

Chilopoda schreef:
Balen dat Dreamer niet drachtig is, maar ik weet nog een hele mooie lover voor je.

http://www.sir-camelot.com

Hij is gaaaaaaaaaf !! *D
Maar misschien overheen gelezen, ik kan nergens vinden of hij homozygoot is ?
maar verder een plaatje hoor, Wilma ! *\o/*

Ik ken dat niet marion, nooit van gehoord !
Ik heb wel is thermofoto's laten maken, maar dit is weer heel wat anders he ?
Vertel er is wat meer over en waarom zou je dat willen doen ?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:28

Het gaat om hoge drukgolven,die op de pees gericht worden, het doorbloeden, wat normaal heel slecht is bij een pees, wordt daardoor sterk bevorderd, wat het herstel een stuk sneller maakt.
Behandeling duurt een minuut of 20, wordt staand uitgevoperd en schijnt ook nog es wetenschappelijk bewezen te zijn, kijk maar es op www.edigit.nl en dan bij shockwave, of bij www.de bosdreef.be
Zoals het nu gaat, gaat hij niet vooruit, en kan het volgens kenners zeker wel tot een jaar gaan duren, en ik heb daar niet zoveel geduld voor, als het niet anders is, is het zo, maar nu ik een lichtpuntje heb, wil ik dat ook aangrijpen.
Ben nog in afwachting wat het kost in Moerbeke, Edigit is erg prijzig, per behandeling 180 euro,en nog reiskosten van 94 euro per keer, voor die 94 euro rijden we wel naar Belgie.......

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:29

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:39

balen van dreamer acacia!

Verders ist weer rustig hier op 't topic, ik heb ook weinig te vertellen, stap nog steeds twee keer per dag braaf m'n rondje... Vrijdag komt Jos, nog twee dagen! Heb in elk geval m'n best gedaan.

Vanmiddag naar Boxtel voor een pony kijken voor m'n zusje. Ben benieuwd!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:50

mammaslamma schreef:
Zoals het nu gaat, gaat hij niet vooruit, en kan het volgens kenners zeker wel tot een jaar gaan duren, en ik heb daar niet zoveel geduld voor, als het niet anders is, is het zo, maar nu ik een lichtpuntje heb, wil ik dat ook aangrijpen.
Ben nog in afwachting wat het kost in Moerbeke, Edigit is erg prijzig, per behandeling 180 euro,en nog reiskosten van 94 euro per keer, voor die 94 euro rijden we wel naar Belgie.......

Ja logisch dat je nu alles aangrijpt, maar jeeeeeeeemig wat is dat prijzig zeg !!
Inderdaad met gierende banden dan naar België maar....
sterkte hoor !! :(:)

@ Esther; dankje hoor !

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:52

[/quote]
Ja logisch dat je nu alles aangrijpt, maar jeeeeeeeemig wat is dat prijzig zeg !!
Inderdaad met gierende banden dan naar België maar....
sterkte hoor !! :(:)

Nou, Moerbeke is 200 euro, met wrs 3 behandelingen om de 14 dagen, tel uit je winst.....Heb nog een kliniek gevonden, de Raaphorst in Wassenaar, zullen helemaal wel wassenaarse prijzen zijn, maar wie weet, afstand is vrijwel eender....

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:57

Karel is vanmiddag weer even meegeweest naar C.C. en hij had natuurlijk zijn camera meegenomen:

Afbeelding

Afbeelding

De rest (inclusief gekke bekken) is hier te bekijken:

[ITP] Stoere C.C.!!!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:01

mammaslamma schreef:
Nou, Moerbeke is 200 euro, met wrs 3 behandelingen om de 14 dagen, tel uit je winst.....Heb nog een kliniek gevonden, de Raaphorst in Wassenaar, zullen helemaal wel wassenaarse prijzen zijn, maar wie weet, afstand is vrijwel eender....

niet normaal meer toch ??
Ja ik denk ook dat je in Wassenaar er nog wel wat euro's kan bijtellen, of zou dat een eeuwenoud vooroordeel zijn ?
( In Deurne klopt het trouwens hoor,dat is geen vooroordeel, die prijzen van wat eten en drinken slaan werkelijk nergens op daar, op Horse event . maar dat is even wat anders ;) )
Ben benieuwd marion, waar je uiteindelijk uitkomt en of je het gaat doen....en belangrijk; of het helpt....ook omdat pezen weinig doorbloed zijn, ben ik erg benieuwd naar deze werking....

Joyce, wat een kanjertje ! Wat een vreselijk, vriendelijk koppie !

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:54

Het wordt i.d.d nog gekker,in Wassenaar 1000 ongeveer met sedatie en consult, tis toch echt wel te gek,dat gaat wel een beetje te ver, ben ik bang...
Probeer de Visdonk in Roosendaal nog en dan zien we het wel, ben bang dat dat tocvh teveel in de papieren gaat lopen.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:02

Zo cis is ook weer even op de pc. Druk druk druk...

Ik kan pas zondag weer op stal komen... :\ Dus jow, vertel je pa dat ik het druk met school heb, anders denkt die arme man dat ik weer ziek ben. _O-

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:22

ben blij!

Jos is geweest (was maar ruim een uur te laat) en we mogen weer rustig op gaan bouwen.... eerst een week een kwartier longeren per dag, dan een week rijden ongeveer 20 min. per dag dus ben heel benieuwd!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:47

juf_esther schreef:
ben blij!

Jos is geweest (was maar ruim een uur te laat)

:( :( :(
het is dus nog niks veranderd daar ! :(
maar jij mag weer opbouwen, lekker joh !! *D

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:16

Ja, ik ben er wel blij mee. Is op zich balen dat Jos zo laat was maar wist ik eigenlijk wel van tevoren. Maar als hij er is neemt hij op zich wel de tijd en dat is dan wel weer fijn.

Morgen weer bij een pony kijken voor Julia, ben heel benieuwd. Hoop voor haar dat het wat is, en anders zoeken we weer verder...

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 09:48

Ik heb met Bodegraven gebeld, daar is het Shock gebeuren nog enigzins betaalbaar,we gaan het dus doen.......
Zal ook wel eerst een echo gedaan worden, kijken of het vergergert is, of stilstaat of hopenlijk zelfs vooruitgang.
Zal wel pas over een week of 3 zijn, kost weer vrije dagen en dat komt nooit uit natuurlijk.

Straks worden de shetjes weer in snel tenue gezet, de tondeuze erover en jasjes weer aan, het zijn nu weer van die schattige pluizen bolletjes, maar niet handig voor het werk.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 10:38

mammaslamma schreef:
Straks worden de shetjes weer in snel tenue gezet, de tondeuze erover en jasjes weer aan, het zijn nu weer van die schattige pluizen bolletjes, maar niet handig voor het werk.

:D

Nou, wachten maar tot je terecht kan he ?

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:40

mammaslamma schreef:
Ik heb met Bodegraven gebeld, daar is het Shock gebeuren nog enigzins betaalbaar,we gaan het dus doen.......

Hoop echt voor jullie dat het gaat helpen!

Even voorstellen onze nieuwe aanwinst Jimmy:

Afbeelding

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:13

es! ga eens leren :P

fantastisch!!! zoo gaaaf en zelfs een beetje ontroerend dat Juul dr eerste pony krijgt! ben benieuwd morgen als ze gaat rijden!!

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:16

jaja ben bezig

heb al die proefexamens enz gedaan en ... 10!!

cool he van juul, dat gezicht ook op die foto... vind het ook wel spannend of het allemaal goed gaat, is voor ons ook de eerste keer dat we op deze manier een pony kopen. Ze wil trouwens mee naar tentenramp!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 22:17

Balen Karin.. voor volgend jaar gaan we duimen dat het wel goedgaat,
Enne Marion, hopelijk is dit de oplossing voor Gerrit, en hoeft hij geen jaar stil te staan.
Shan, gave foto's hoor, van CC
Enne Esther, geflappert met de pony van je zusje, wat een leuk ding zeg :D

Vandaag is het alweer een jaar geleden dat Kruin is overleden, mensen wat gaat dat hard, maar nog regelmatig sta ik er bij stil..