Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pumbaa_nr_1 schreef:ja hoelaat gaat de kleine ruinengroep eigenlijk naar buiten ...??

Ik ben er helemaal klaaaaar mee
!
Xeen schreef:stelletje kleppers
Lekker even een klein stukje naar buiten gegaan, veel te warm om echt te gaan rijdenWas gezellig Anoeska
Binar schreef:Nou idd, dan wil ik ook al wel een tropenrooster![]()
Aniet, heb jij vleessie enzo al uit de vriezer gehaald voor morgen?
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Nou idd, dan wil ik ook al wel een tropenrooster![]()
Aniet, heb jij vleessie enzo al uit de vriezer gehaald voor morgen?
haha doe het nu .Mijn ma was er met haar vrijer.Excuus voor niet verschijnen 2de paasdag hihi
AnitaJoeri schreef:Nous heb nog een heel klein dingetje voor je morgen dan he.Het stelt niks voor maar je wil het zo graag heb ik geregeld hihi
denk ik tenminste
Alle leuke zijn al bezet
)
Binar schreef:pumbaa_nr_1 schreef:ja hoelaat gaat de kleine ruinengroep eigenlijk naar buiten ...??
ook 's middags. Blando komt bij jullie groepje en Karin wil daar graag bij zijn, logisch, en Kim/Fallon willen er ook bij zijn en die komen dus ook in de middag!! Weet verder geen tijd![]()
Madje slaap lekker hoor, en natuurlijk ook voor de rest die straks het bedje gaat opzoeken
Falli schreef:Jahh dat is correct en tevens juist.. Als ik het helemaal nog goed weet is het rond 14:00u en 14:30u (surinaamse tijd)..
Gaat de kleine ruinengroep nog op het land voor of op hun eigen stukkie? Nou ja, zie het vanmiddag wel. Tot dan mensjes! djinnie schreef:Falli schreef:Jahh dat is correct en tevens juist.. Als ik het helemaal nog goed weet is het rond 14:00u en 14:30u (surinaamse tijd)..
Dan zal ik zorgen dat ik er ook ben! Wil er namelijk ook wel graag bij zijnGaat de kleine ruinengroep nog op het land voor of op hun eigen stukkie? Nou ja, zie het vanmiddag wel. Tot dan mensjes!
heb gaat ik effe met Moonie naar buiten.. Falli schreef:Is goed Tam.. Nou als ik vriendenheb gaat ik effe met Moonie naar buiten..

Sily schreef:Kan je in de buurt de aquatraining niet zelf doen (beetje raar misschien) 1 keer of meer in de week ergens naartoe waar ze kan zwemmen.