Wij zijn ook druk aan het bekijken wie er mee willen, is een hele klus met 4 groepen!
Kiimm_
Geplaatst: 16-10-11 23:56
Voor het NK 2012 zijn de plaatsen waar er word gereden bekend. Als dit niet gewijzigd word. Nu staat op de site van het VCN het volgende :
- 22 april 2012 C en D pony vindt plaats bij Manege Snorrewind in Markelo; - 29 April 2012 G en H paarden, locatie is nog niet bekend; - 6 mei 2012 E en F paarden vindt plaats bij Manege Liethorp in Leiderdorp; - 13 mei 2012 C en D paarden vindt plaats bij Hoogenboom Ruitersport in Nieuwe Wetering; - 20 mei 2012 A en B pony vindt plaats bij RC Kraaij in Nijkerkerveen; - 3 juni 2012 A en B paarden vindt plaats bij Manege Schoteroog in Haarlem;
ik met 2 collega´s en m´n baas ben heel benieuwd. ik wil graag hier een een carrousel groep starten (en er zelf in rijden ) Dus misschien bied dit weer wat inspiratie
_Nikkii
Geplaatst: 17-10-11 11:31
*knip*
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 31-01-19 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
De pony's van ons moeten naar Markelo. Onze nieuwe paardencarrousel is de plaats nog niet van bekend & wij moeten naar Leiderdorp. Dat is in ieder geval minder ver dan afgelopen jaar geloof ik haha
liberty
Geplaatst: 04-11-11 23:30
Ik heb zin in zondag, ook weer lekker bijkletsen, komer er nog van dit topic?
De trainingen lopen al lekker, alleen het galoperen met de 2e paarden groep is nog wat lastig 1 van de eigen paarden vindt het snel spannend en springt dan alle kanten op.
Dochterlief is er nu wel. Ik blijf thuis. Maar Frappa zorgt goed voor dochterlief, dus dat zit wel goed. hi hi. Ik doe 2 pony's vandaag die thuisblijven. Heb ik ook weer mijn aandeel gehad. Je hoeft in ieder geval niet met die reader aan de slag liberty!
Leuk die shetlanders, alleen jammer dat de FNRS een niet FNRS bedrijf laat optreden. Zij werken met ongediplomeerde instructie en werken wat mij betreft niet binnen de regels van het veiligheidscertificaat.