Nee Karleen heeft niets onder dr staart, die heeft een baarmoederverzakking. Maar ondanks dat kan ze super super super super lopen!! Echt een fijn dier..!! hebben jullie Luna ook nog gezien?!
Hooii Hooii ! Zooo ik heb egt all teveel gemist, net even bijgelezen ! Die juf verpalen net, dat mens kan echt schreeuwen.. Pff ben niet doof ofz0.. Hehe liep ook zo iemand bij bi0 uit de klas, && die zei donder lekker un poedersuiker eind op ofs0. Die juf erachter na steekt da kind dr middelvinger op egt grappig. We terroriseren zometeen de sgo0l nog. poedersuiker school , wil er echt weg gwn ! Die foto's , omg egt erg gewo0n ! Kado ?? Mis ik wat.. Maarja zo even eten && daarna sp0rten, moet ook gebeuren. Ik ben gister tr0uwends nog naar Frank geweest Anouk , denk neit dat je dat verhaal al weet. vertel ik nog wel !
Die natasha op sgo0l , egt raar kind. Zal wel even vertellen, kan Ali ook meegenieten haha. Zei zat voor ons in de katine, lag er zo plas met cola op die tafel, legt ze zo haar jas erin. Ik zat egt te kijke van is die n0u soo scheef ! , Duss die kinders aan die tafel , wat doe je lekker slim. Zei zo nou een is toch jas vn me moeder want de mijne zit in de was. Zet ze die tas nog is lekker op dr jas in da drinken. BAAAAAAAAAAAAAH ! & Daarna zeg ze nog een x, ja mijn jas zit in de was dus deze is van me moeder dus maakt niks uit. Sommige mensen haha.
Btw an0uk, zondag heb ik geen kater.. Heb besl0tee om m0rgen thuis te blijven, wordt steeds saaier hiero en heb geen zin weer 50 euriie op te maken..