Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:24

@ symphatico :
Was op manege lipizza in Veendam.
Peter paul bosch en marjan post ken ik ook wel van mijn vorige stage. ( rsc emmeloord) daar kwamen hun ook altijd met oefenparcours enz..
Kom ze ook nog wel eens op concours tegen.

Zo lekker naar huis, vant t weekend komen me ouders ook weer trug van vakantie Haha!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:56

Amethyst_ schreef:
Leskaart is 7,50 omhoog gegaan Boos! Is nu 117,50 Boos! Losse les is 17.50 Boos! Ik hoorde het gister, echt stom Boos!

Jo; heb al smsje gestuurd Tong uitsteken

Bah ben ziekig Boos! En moet morgen wel werken want moet naar aa-landen en ze zitten daar ontzettend omhoog qua personeel Boos! Maar zien hoe dat gaat Tong uitsteken

Ik betaal voor een losse les 17 euro! dus het is iig met 1 euro omhoog gegaan.

Ben benieuwd wanneer ik kan inhalen!! Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:18

oh nouja 17 euro voor losseles dan Tong uitsteken Dat wist ik niet zeker Knipoog Maar leskaart is dus 117,50 Boos!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:29

nou lekker dan!! maar wel handig dat ik het nu weet want dan kan ik er rekening mee houden!! ik wil nl graag als ik die baan in de trimsalon echt door kom! ( zit in mijn proef periode 3 weken )
wil ik gaan sparen voor een grote les kaart! krijg 2 x in de week 35 euro extra van mijn werk, dus dat is bijna 2 weekjes werken, en een les kaart is dan 10 weken, dus dan kan ik dat makkelijk betalen Haha!

Ik ben BLIJ met mijn BAANTJE!!! Clown ik kan nu zo veel meer!! eindelijk leuke dingen doen enz enz!
En natuurlijk is het werk ook verschrikkelijk leuk!!! Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:39

Echt leuk voor je!!!

Mennn heb vandaag mn rooster bekeken Boos! Heb bijna elke dag de eerste zoveel uur vrij(Dinsdag zelfs eerste 5 uur vrij Boos!) Vet veel tussenuren en Behalve de donderdag(kwart over 2 vrij) elke dag tot 5 uur naar school Boos! Bloos! Dat is toch gewoon erg Boos! Maar ik ga eem met mijn klasgenoten overleggen Tong uitsteken En dan gaan we gewoon protesteren bij de leiding (pubereeeeeeeeeeeen Tong uitsteken) Want de leraren willen ook vast en zeker vroeg naar huis Vork

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 08:44

Haha @Amethyst; Ik heb vroeger op me middelbare school wel zo,n soort gelijke rooster gekregen (ik zat vroeger op de v.d. capelle scholengemeenschap @Russenweg.) Ik en mijn klasgenoten vonden dat ook echt niet leuk, maar we hebben ons nooit druk hoeven maken, we zaten dus nooit tot 5 uur op school nee mochten we altijd eerder naar huis toe, dan zeiden de leraren van nou vooruit zijn wij ook nog op tijd thuis haha..!!
Maar goed ik had dan ook echt iemand in me klas die altijd elke dag wel zat te slijmen van ach meneer/mevrouw toe dan laat ons eerder weg gaan, echt en dat was zoo mooii want elke keer mochten we dus ook gewoon altijd eerder weg, ook bijv voor de pauzes enz (dus hadden we bijna altijd wel langere pauzes).

En @lin4life; Peter paul bosch vond ik bij hem ook erg gezellige en leerzame stage, alleen hij runt het nu allang niet meer met z,n vriend Erwin in deze tijd was het juist altijd nog veeeel en veeeel gezelliger, nu doet ie het samen met z,n vriendin/vrouw.
En bij marjan post heb ik ook echt onwijs gezellig en leerzaam gehad, vooral de funs die ik er beleefd heb.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:08

Millenium schreef:
symphatico schreef:
@Miss_blimm, ken je mij even op weg helpen dan als je even iets verder verteld wie jij ook alweer was, maar ik zag wel in je profiel in je paardengedeelte dat je het over voicy had dat dat je paard oid was, hopelijk spreken we over hetzelfde paard, de voicy die ik me nog beetje ken herinneren was dacht ik donkerbruin tot beetje zwartig en wou altijd dolgraag springen ging liever te snel over de hindernissen dan te langzaam.
En heeft in de stal naast dundee gestaan iig die voicy die ik nog herinner en van de fam. van Rotterdam is/was.

Ik hoop dat je me wat op weg ken helpen, ik heb zo ongeveer tot mijn 13e op manege wilten gereden.

Voicy is zwart en van was van familie wilten, Ik denk dat jij Vichy bedoeld die is gek op springen en van familie van rotterdam helaas heeft vichy ataxtie ofzo.

Denk idd dat jij Vichy bedoelt Lachen maar heeft die dan ataxie ja, millenium?? Poeh heej.. en nu dan??

@Symphatico, heb trouwens nooit een eigen paard gehad hoor. Maar reed op de manege en werkte er daarna. Ook achter de bar. Ging toenertijd veel met Roy mee.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:12

Ach ja idd nu herinner ik me weer voicy was dat paard van roy toch en zwart van kleur??
Hihi tis al zolang geleden weer..

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:09

nou lotte! ik zou ook gaan protesteren hoor haha! Haha! dat is natuurlijk echt weer wat voor mij hoor!!! ( je kent met nog amper,) maar ik ben net zon protestand hihi als iets me niet zind, dan ga ik er hevig tegen in hihi!! misschien soms een beetje een slechte eigenschap Frusty , maar meestal heeft het wel effect! Knipoog

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:13

Ik heb vandaag op Igor gereden Lachen Hij was echt supersloom, ik moest hem bijna vooruit schoppen Tong uitsteken echt een hele aparte ervaring was dat, aangezien ie normaal altijd flink voorwaarts is Knipoog

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:17

SuperLiesje schreef:
Ik heb vandaag op Igor gereden Lachen Hij was echt supersloom, ik moest hem bijna vooruit schoppen Tong uitsteken echt een hele aparte ervaring was dat, aangezien ie normaal altijd flink voorwaarts is Knipoog

staat die ook op de Haerst??? ( domme vraag natuurlijk Clown )
had namelijk nog nooit van die naam gehoord op de manege Knipoog
Maar idd als hij vet sloom was dan is dat idd niet echt fijn lijkt me!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 23:03

ja, Igor staat tegenover Libero, in het "straatje" tegen de kleine bak. Maar goh, Igor sloom? Kan ik me haast niet voorstellen:S

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 23:21

Ik ook niet Scheve mond Zelfs niet in slechte buien Scheve mond Heb jij m wel es sloom meegemaakt Lin? Tong uitsteken

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 23:48

Nee ik vond het ook een byzondere ervaring... hij was echt langzaam Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:09

oh ok Knipoog

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:44

symphatico schreef:
Ach ja idd nu herinner ik me weer voicy was dat paard van roy toch en zwart van kleur??
Hihi tis al zolang geleden weer..

Jahhh Voicy dat was echt mn toppertje, naast Tsaar Peter dan. Die reed ik ervoor. Na Peter reed ik Investment en daarna Voicy. Maar voicy daar kon je gewoon onderdoor gaan Lachen superbeest! Altijd buitenritten mee gemaakt.

Ken jij dan ook nog Manolito, Vosje en Pancho? Paulien, etc.? Dat zijn echt de eerste namen van mijn begintijd.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:52

Jaah, Manolito dat was die bonte, en vosje daar heb ik ook in mijn begin tijd wel is opgereden, en pancho de naam zegt mij degelijk ook wel wat, en paulien jaah die ken ik ook zeker weten nog wel heb ik ook wel redelijk tot vaak opgereden.
En idd Investment vond ik zo,n leuk beessie, en Tsaar Peter die eerders van Dominique was en later verkocht aan Fam.Kruse
Maar wat errug dat voicy hartstilstand heeft gehad echt errug zeg.
Maar zegt jou Bouncer ook iets, het paard van Devin.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:54

Ja dat van die hartstilstand was met mij erop Boos!

Anyway Bouncer, ja dat vosbeest met blonde manen. Roy had die nog gereden.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:00

omg zat jij toen op voicy? :| wat erg!!!

Ik weet nog wel dat ik toen op vakantie was en dat er in de telegraaf stond dat een paard van Wilten een hartstilstand had gehad midden op de weg.. ik schrok me dood Boos!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:06

Wat errug dat moet een flinke schok geweest zijn dan zeg, hoe jong was voicy toen dat gebeurde??
En ken je Kelly ook dan nog (ook van roy was/is geweest), en Tweety (tweety was van Roy, en even later nam dominique het over volgens mijn), paul wou tweety op gegeven moment de rust geven zodat ie van z,n pensioen kon genieten, maar tweety was het daar blijkbaar niet echt mee eens ivm tweety de wei uit sprong en terug liep naar de stallen..

@miss_blimm, mag ik vragen wie je bent (je naam, mag ook via pb).

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:43

Tweety heeft nog een tijd in de manege gelopen daarna, en heeft toen een ernstige koliekaanval gehad en hebben ze in laten slapen.
heb ik nog vaak op gereden vroeger..

Igor sloom.... Apart... miss wil die weer vakantie Tong uitsteken hij was bij mij alleen sloom als die richting een hindernis moest waar die t niet mee eens was Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 17:12

Jep, that's me. Was idd hele gebeurtenis. De maandag voordat aan het einde van die week de bouwvak begon. 12 juli 2002. Ben daarna steeds minder gaan rijden, al zat ik de volgende dag wel gelijk op Investment.
Was aan het einde van het bospaadje, daar waar je altijd kan galopperen. Dan kom je op een open bosstukje en moet je over de weg oversteken. Ze viel gewoon neer. Ik schreeuwen natuurlijk, en deed gelijk het zadel los/af en het hoofdstel los. Maar was natuurlijk al te laat. Wel ging er gelijk iemand op de scooter gecrost naar de manege. Paul waarschuwen. Die dacht dat ik was aangereden met paard en al.
Maar heb echt super herinneringen aan Voicy. De vrouw van de vrachtwagenbouwer, hoe heet die ook alweer? Zij had toevallig die week ervoor nog gezegd tegen mij dat Voicy er zo goed uitzag Lachen (Voicy heeft 2 x bij Wilten gestaan, de 2e x kwam ze heel slecht en verwaarloosd terug uit Engeland) ikke trotsssss natuurlijk!

Ja Kelly! Nederlands Z-kampioen toennertijd met Roy. Moeilijk dier om uit te zitten! Maar eentje met karakter. En echt een schat. Kon eerst niet eens gewoon een voetje geven, laat staan proppen indraaien! Uiteindelijk konden we achter, op stal al proppen indraaien. Op concours de rest dus. Daar ben ik veel mee weggeweest, evenals met Tweety, Heartbreaker, Revenge, Millennium. En nog wel meer, geen idee meer precies welke! Heb er alleen jammer genoeg geen foto's van. Wel balen!!!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 17:30

symphatico schreef:
Wat errug dat moet een flinke schok geweest zijn dan zeg, hoe jong was voicy toen dat gebeurde??
En ken je Kelly ook dan nog (ook van roy was/is geweest), en Tweety (tweety was van Roy, en even later nam dominique het over volgens mijn), paul wou tweety op gegeven moment de rust geven zodat ie van z,n pensioen kon genieten, maar tweety was het daar blijkbaar niet echt mee eens ivm tweety de wei uit sprong en terug liep naar de stallen..

@miss_blimm, mag ik vragen wie je bent (je naam, mag ook via pb).

Owh mijn naam mag ook zo hoor Lachen Ben Desiree Blom, werkte eerst veel op stal. Vaak met Miranda. Daarna fulltime achter de bar.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 17:36

maarem mensjes,
Hoe zit t met de brief voor de RV? Weet iemand dat ?:P

Ik doe 16 september ook mee :d
guessje int M2 en Versace int L1..
Wel buitenmededeling uiteraard...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:18

Leuk lin! Haha! kom ik wel kijken! Als jij naar mij komt kijken Gestoord Tong uitsteken haha wel leuk!