Was ff een paar daagjes offline... Zat ff niet zo lekker in mijn vel. Anyway, Lavandula, dat was ik inderdaad... Dinsdag avond, toch? Als het er heel stom uitzag klopt dat, want ik zit ff in een diep dalletje met Sootje... Stap en draf gaat prima, galop blokkeert hij volledig op... Geen idee waar dat vandaan gekomen is, maar ik ben er een beetje mijn vertrouwen door kwijt geraakt (of beter gezegd, door de rodeo sessies)... Niet zo lekker dus. Gaat nu wel ietsje beter... Maar ja, dat was ik dus, les van Crista... mijn dressuurjuf. Moet eerlijk zeggen dat je me verder niet zo opgevallen bent... Ben meestal nogal in mijn eigen wereldje als ik aan het rijden ben

Veulen van Dominique is zondag avond geboren... Ik wist het zelf niet eens. Ik heb haar waarschijnlijk net daarvoor nog even gekriebeld... Grote kop heeft het veulen he? En een apart kleurtje.., Ben benieuwd of hij zo licht van kleur blijft.
Wat betreft CH Hoofddorp... Ik moet er rijden
Op donderdag, geloof ik... Moet nog zien of het wat wordt zoals Solon nu is, maar goed, we zien wel.Als het zaterdag goed gaat mischien nog naar Abcoude (weet even niet of dat wel zin heeft) en officieel springen in Nieuwe Weteing op zondag... Maar eerlijk gezegd zie ik beide niet zo zitten nu... Heb al moeite genoeg om meneer gewoon naar voren te houden

Najah, we zien wel

Leuke fotos trouwens, toffe hond

!)
Er is trouwens nog een topic over, om misschien te meeten:
)
en anders is een vriend van mij die wel vaker met busjes rijdt de pineut
)