Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:32

Peet, tuuuuuurlijk gaan we heel hard voor jullie duimen volgende week!

En Daay voor jou gaan we ook heel hard duimen dat het niet 1 of andere allergie is en al helemaal geen paardenallergie, dat zou niet zo mooi zijn.

Nu val ik wel een beetje buiten de boot zondag met mijn geen zwarte bodywarmer zonder stal Langelaan erop, hihi! Maar ja, ik kom niet zo vaak in de paardenwinkel, hihi! De eerst volgende keer dat ik er ben, ga ik ook een goede bodywarmer daarvoor kopen! Maar wanneer dat is, weet ik niet hoor

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:55

Haaai allemaal!

net lekker op stal geweest en heerlijk gereden met die bolle! Ook nog even naar Anique geweest samen met Yus en vaders...Dus een heerlijk stalmiddagje achter de rug...

He wat dacht jij dan Peet! Ik heb nu al eelt op mijn duimen...

Ik heb ook nog geen bodywarmer hoor Ireen. Of had jij er toch 1 voor me meegenomen Lin?

Oja ik ben nog langs de pin gereden, maar die deed het niet op de Bikolaan, dus morgen krijgen jullie geld van me voor het hooi. (Wil en Peet ik heb het even met Lin besproken en wil graag meedoen als het oké is van jullie!)
Nu even Macaroni in elkaar flansen voordat mijn mannetje thuis komt!

Kusss Mir

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:02

zo ef snel een berichtje
vanochtend al om 9 uur op stal paardjes buiten gezet
werd opgebeld dat ik lekker vrij was vandaag dus daar heb ik flink gebruik van gemaakt !
ik heb jus, thom en hands in de bak gezet en owen in de paddock .. alle paardjes uitegemest en zelf gereden
ben daarna met shir naar van rijs geweest want ik moest wat halen
( ik heb m hoor lin )

nu ga ik snel ef douche en naar me werk want me baas wil me om half 8 spreken ivm me nieuwe contract !!! ben echt heeeel zenuwachtig, duim voor me !!

ben dr vanavond weer effies

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:56

Succes Ghit!! Enneeh wat ging mijn tuf hard he??? hihihi

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:16

we gingen superhard mir, voor ik het wist was ik thuis of zou dat door de gezelligheid komen hihi

zo, ik ga snel Tonke de foto's toesturen! Mir, jou Yus speelt ook een rol op die foto's, dus jou stuur ik ze ook toe

muisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:22

aaaaaaaaaaaaaaaaah nog nix wijzer geworden!!!!
ik word gek van dat w88
me baas ligt nog in conclaaf met total om de benzine goedkoper te kunnen verkopen ( lees 7 cent korting per liter!!)
maar voordat hij dat weet is t uiterlijk 1 juli ..
als we geen korting krijgen moet ik tot grote spijt van me baas weg en als we wel korting krijgen dan kan ik blijven _/-o_

maar goed hij wil de total voor de rechter slepen ivm onze grootste concurrent op de kruithuisweg want die mag eigenlijk niet eens total heten ..
heeeeeeel lang verhaal iig

en daar krijgt hij dus uiterlijk 1 juli antwoord op, kan dus ook deze week nog zijn
maar 8 juli loopt mijn contract af :S

drama!!!!!!

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:27

Hey ghit,klote voor je man!!!

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:34

tja t blijft dus weer een maand spannend voor me helaas :S
me baas zegt dat ie zelf een goede kans maakt om die zaak te winnen dus t enige wat ik kan doen is wachtten wachtten wachtten .... alweer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:37

maaaaaaaaaaaaar dat begrijp ik niet helemaal. want als jou contract niet verlengd wordt, dan moet ie toch iemand anders zoeken en die kost toch ook geld?

balen iig!

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:37

jeps idd...Is idd niet leuk...Zeker als je straks je werk kwijt bent...

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:40

Anique_Vaandrig schreef:
maaaaaaaaaaaaar dat begrijp ik niet helemaal. want als jou contract niet verlengd wordt, dan moet ie toch iemand anders zoeken en die kost toch ook geld?

balen iig!

nee want dan neemt hij mijn diensten over ..
maar dan gaat hij in september ook een probleem krijgen want mascha gaat dan ook weg als haar nieuwe baan doorgaat dus dat betekent dat hij 167 uur in de maand bij ons moet werken en 160 uur op airport .. btje krap

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:50

zo dan, dan wens ik hem veel sterkte, ach, ik kan altijd nog invallen

ff zonder gekheid, ik zal duimen dat t goed gaat allemaal!

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:05

hahaha ja dan moet ie jou maar bellen als die t niet red ;p
tnx sgat
k zie t allemaal wel .. hoop dat ie t snel weet

maar goed vandaag iig wel een lekkere extra vrije dag gehad ! dus heb me dag weer nuttig bij de paardjes doorgebracht

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:14

muisz schreef:
zo ef snel een berichtje
vanochtend al om 9 uur op stal paardjes buiten gezet
werd opgebeld dat ik lekker vrij was vandaag dus daar heb ik flink gebruik van gemaakt !
ik heb jus, thom en hands in de bak gezet en owen in de paddock .. alle paardjes uitegemest en zelf gereden
ben daarna met shir naar van rijs geweest want ik moest wat halen
( ik heb m hoor lin )

Hej Ghit dank je wel voor het losgooien en mesten van mijn kanjer. Zal hij vast wel gezellig hebben gevonden met zijn maatjes Enne...morgen maar gauw oefenen met je nieuwe spulletjes

Wel kl.ote dat je nu nog steeds niks weet. Om eerlijk te zijn klinkt het een beetje als "aan het lijntje gehouden worden" maar ik ken die beste baas van je niet dus dat kan je waarschijnlijk zelf beter inschatten.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:18

Ghit thx voor de zorgjes voor Owen.
Maar wil gelijk even doorgeven dat Owen eventjes een paar daagjes niet los gegooit mag worden.
Als alles doorgaat komen er zaterdagochtend mensen kijken
Ik heb de komende dagen een heel druk schema, morgen wil ik hem weer even wassen. Anders is hij zo grijs van het zand

Vanavond zijn we lekker met z'n vieren de dijk op geweest.
Froukje, Thomas, Kafiro en Owen.
Was weer ff lekker.
superritje

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:20

We hebben vanavond lekker met z'n allen buiten gereden. De paardjes waren erg braaf en het was gezellig. Zelfs Kafiro was braaf (had ik niet verwacht ) en deed geen stap verkeerd. We waren tegen tienen terug op stal dus dat was al een lekker eindje om.

Peet bedankt voor het mooie opdrukken van onze bodywarmers. Ze zijn heel mooi geworden Ik had het vanavond wel met je te doen omdat je niet mee kon Ik hoop dat het gauw weer goed zal gaan met Whis zodat je straks weer gezellig mee kan de dijk op.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:08

Hee dat is even klote zeg Ghit....En helemaal dat je afhankelijk bent van een andere zaak.....
Ook voor jou ga ik duimen natuurlijk!

He Anique, het was gewoon gezellig hahaha. Vandaag een herhaling?? hihihi

Vervelend dat je niet mee kon met de rest Peet...Kan me erg goed voorstellen dat je dan flink baalt.
Ik hoop dat er binnenkort goed nieuws komt voor jou en Whis en dat jullie weer lekker kunnen gaan rijden af en toe.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:32

Goedemorgen allemaal!!!

Gisteravond idd een lekker ritje gereden. We zijn nu wat verder naar achteren gegaan, voorbij de hekken. En die Froukje had er lekker zin in, hihi! De eerste of tweede keer dat we gingen draven liepen we als derde, maar Froukje dacht: DAT KAN HARDER!!!!! Hihi, en die ging in volle draf iedereen inhalen en toen zaten we voorop, hihi! Met d'r oortjes strak naar voren, heeft ze verder zo'n beetje de hele rit voorop gelopen. Dus Froukje is weer dappere Froukje geworden en springt niet meer om Het was een erg gezellige rit!
En Peet we gaan allemaal hard voor je duimen dat jij ook snel weer mee mag met de buitenritjes! Ik weet precies hoe je je voelt! Het is aardig k.lote!!!

En Ghit, jij shopt wat af he de laatste tijd, haha! Nog heel erg bedankt voor het uitmesten! Je bent een schat Het scheelt toch wel tijd zo in de avond! En ook voor jou ga ik de komende maand hard duimen dat je kan blijven werken bij de pomp! Dat wordt hard duimen met zijn allen, hihi!

Hé en Anique wat voor foto's zijn dat dan waar je het over had?

Nou mensen werkze voor diegene die moeten werken! En de rest veel plezier vandaag!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:34

Hoi allemaal en goedemorgen buurvrouw

Dat was vanmorgen meteen praatje paard haha. Wat een lekkere binnenkomer op mijn werk zo Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik Shir gezellig buiten zag staan met haar collega's effe een peukie roken

Vandaag heb ik een paar leuke projectjes liggen van mijn werk waar ik even flink mee ga stoeien. Dus dat wordt wel een leuk ochtendje denk ik zo Ik ga er vandaag een halve dag van maken zodat ik ook nog even tijd heb voor andere klusjes! Aanstaande vrijdag is Ramon jarig en dan komen in de avond de opa's en de oma's dus we hebben de komende dagen nog wel wat te doen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:53

Hej Mir en Ghit...onze tijden zijn bekend!

Ghitta moet als eerste van ons clubje en dat is om 15.55 en om 16.25. Mir moet daarna om 16.02 en 16.32 en daarna moet ik om 16.10 en 16.40.

Ik had eigenlijk verwacht dat we wel in de ochtend moesten maar volgens mij wisselen ze het daar een beetje af. Wel zo netjes natuurlijk want vorige keer was de B in de ochtend. Dit kwam alleen voor jou niet zo lekker uit hé Mir?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:57

Serada schreef:
Hej Mir en Ghit...onze tijden zijn bekend!

Ghitta moet als eerste van ons clubje en dat is om 15.55 en om 16.25. Mir moet daarna om 16.02 en 16.32 en daarna moet ik om 16.10 en 16.40.

Ik had eigenlijk verwacht dat we wel in de ochtend moesten maar volgens mij wisselen ze het daar een beetje af. Wel zo netjes natuurlijk want vorige keer was de B in de ochtend. Dit kwam alleen voor jou niet zo lekker uit hé Mir?

aaaaaaaaaaaahg meen je niet........
Ik had zooo gehoopt dat het in de ochtend zou zijn...
Zondag is het NL elftal en dan vieren we meteen paps zijn verjaardag (was vorige week jarig)
Dus dat gaat moeilijk worden

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:00

Yustin schreef:
aaaaaaaaaaaahg meen je niet........
Ik had zooo gehoopt dat het in de ochtend zou zijn...
Zondag is het NL elftal en dan vieren we meteen paps zijn verjaardag (was vorige week jarig)
Dus dat gaat moeilijk worden

Ojee en wat nu? Verwachten jullie een huis vol visitie??

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:14

Zo, ik vind het wel lekkere starttijden om te kunnen supporten, hihi! Maar ja, ik hoef niet te starten, hihi! Oow jee, Mir wat nu??? Nu moet iemand anders trailer rijden of niet??

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:35

jah we verwachten een huis vol. Wij hebben nogal een voetbal familie en pa vond het leuk om zo een beetje zijn verjaardag te vieren...
Ik ben bang dat ik af moet gaan bellen, want het is niet echt leuk als ik er niet bij ben als het huis vol zit!
pffffffffff ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:41

Yustin schreef:
jah we verwachten een huis vol. Wij hebben nogal een voetbal familie en pa vond het leuk om zo een beetje zijn verjaardag te vieren...
Ik ben bang dat ik af moet gaan bellen, want het is niet echt leuk als ik er niet bij ben als het huis vol zit!
pffffffffff ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Ooh dat zou echt kl.ote zijn zeg Kan je niet vragen of alle visite meekomt naar Slingeland, kan jij rijden en wordt het nog gezelliger