Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mleentje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:01

jaja ik ben gepromoveerd door jetje als topvoorlezer hahaha am gefeliciteerd met de puntjes en joyce jammer maar de volgende keer beter

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:29

Gefeliciteerd dames met de bepaalde punten, super Amarie die punten!!!! op naar het M2, de volgende keer ben ik weer van de partij.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:34

Ik denk Deb dat ik even op jou wacht. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel goed gaat.
Ben je al weer terug trouwens.

Joyce ik heb net bij Vonneke een reactie gegeven in het topic waar de opmerking over vriendjespolitiek staat. Lees het maar dan hoor ik het wel.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:44

Wij zijn inderdaad vanavond terug gekomen, dus dat is lekker allles wassen en mijn huisje poetsen ( kei gezellig ) Maar ik ben toch wel weer blij om thuis te zijn ( vooral om je eigen bedje, slaapt toch het fijnst ) Wat betreft de overstap naar M2,
nou Amarie dan zul je nog effe moeten wachten want de oefeningen voor het M2 zitten er nog lang niet op, ik begin nu net pas een beetje te wennen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:05

O maar ik heb tijd genoeg hoor, ik ga nu ook pas beginnen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:07

Ik heb het gelezen amarie..

Fijn he deb.. Das het nadeel van terug komen van vakantie Lachen
Ach joh die germus van jou leert zo snel Tong uitsteken

Ja joh volgende keer beter.. Nu ff 2 weken niks staan dus Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:18

Ik ga nog niet eens beginnen, hij heeft wel een heel erg dik been. Verhip het zal ook eens meezitten.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:30

Bij mij zit het ookal niet mee, lekker op vakantie naar frankrijk, eerste dag meteen al ziek ( angina ) .. dokter geweest, medicijnen gehad en het ging de goede kant op totdat ze bij de 4e dag niks meer deden , ik werd zieker en zieker en kon alleen maar slapen in die hete caravan....
Na paar dagen nog geprobeert te hebben en nieuwe medicijnen,hebben mijn ouders toch besloten om naar huis te gaan, ben doodziek nog steeds.. nu wel goede medicijnen hier in Vught gehaald dus gaat de betere kant op ..

En vandaag ook nog eens jarig, maarja kan me bed niet uit...

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:39

OOOw :S balen zeg. Gefeliciteerd toch dan! hoop voor je dat het snel wat beter word.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:20

Wat is dat Angina??
Maar toch van harte gefeliciteerd en van harte beterschap

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:47

Angina (ook tonsillitis genoemd) is eigenlijk een acute ontsteking van de amandelen. Net zoals bij luchtweginfecties zoals laryngitis, tracheïtis en bronchitis wordt een angina meestal door een virus veroorzaakt. In 20 % van de gevallen kan ook een bacterie verantwoordelijk zijn.

Wat zijn de symptomen?
Personen met een angina hebben pijn in de keel en pijn tijdens het slikken. De pijn kan ook uitstralen naar het oor. In sommige gevallen komen ook de volgende symptomen voor:

Koorts
Vermoeidheid
Koude rillingen
Braken
Buikpijn
Hoofdpijn
Lopende neus (virus)
Moeite met ademen (virus)
Hoesten (virus)

Laat ik nou net 80 % van de symptonen hebben... Verdrietig

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:49

Namens mij beterschap gewenst Jill en nog van harte met je verjaardag.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:52

Amarie schreef:
Ik ga nog niet eens beginnen, hij heeft wel een heel erg dik been. Verhip het zal ook eens meezitten.

Dat is inderdaad kl Duivel te Amarie, ik heb vandaag weer les gehad van henny, dus ik ben druk aan het oefenen,valt niet mee !!!!
Maarja goede hoop, we kunnen nog heel lang oefenen.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 08:26

Dankjewel allemaal,voor de felicitaties+ beterschap het gaat nu al iets beter..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:41

Jesses dat is niet niks als je van je vakantie naar huis moet komen, gelukkig gaat het weer de goede kant op.
Ga zo weer kijken hoe het met de benen van de tank gaat.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 15:09

Gisteren uiteraard weer op Paco gereden.Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop omdat hij al 6 weken niet te genieten is. Hij wil niks en hij doet ook niets, welke aanpak je ook probeert. Volgens mij is hij eigenlijk wel aan een vakantie toe, hij had er totaal geen plezier meer in.
Maar gelukkig was dat gisteren helemaal verdwenen, hij liep met een geconcentreerde frons lekker rond te stampen. Volgens mij haalde hij het helemaal uit het puntje van zijn tenen (of ja...hoeven Tong uitsteken) zo enthousiast was hij. Naderhand helemaal volgepropt met lekkers want dat had hij wel verdiend na al dat harde werken. Hopelijk blijft hij de komende tijd in dit goede humeur hangen Knipoog

En Jill, ik hoop dat je snel weer beter bent, om thuis nog een beetje van je vakantie te kunnen genieten!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:50

En hoe gaat het vandaag met de zieke.
Mis het verslag van de overige zaterdagruiters (met vakantie misschien).
We moeten even duimen voor morgenavond de wedstrijd in Liempde. Leentje moet morgen rijden, maar ik ben er bang voor.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:33

Zal mijn verslagje dan ook maar even neerzetten. Het gaat bij mij de afgelopen weken echt pet. Ik kan gewoon niet meer rijden ofzo. Heb al overwogen of ik toch niet moet gaan schaken. Wordt er gewoon niet goed van. Ik weet wel van enkele fouten en ik probeer ze ook te veranderen, maar dat lukt natuurlijk niet 1 2 3. Gisteren ging overigens het laatste stukje wel wat beter, maar denk dat ik zelf in een dip zit ofzo. Moet daarbij ook zeggen dat ik de laatste tijd echt super moe ben en heel mijn rug zit zo vast als een huis dus dat werkt er ook niet aan mee. Maar ja hopelijk gaat het binnenkort weer beter.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:20

Ja met een vaste rug, kun je weinig/geen ontspanning verwachten van ruiter of paard. Probeer je rug op te lossen en het komt goed.
Na regen komt zonneschijn...... toch.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:26

Ik heb ook al een paar dagen Olympus niet gereden.(dikke poot door een wondje) Maar hij liep vandaag niet kreupel dus kan morgen weer rijden..

Gister naar de stad geweest met mijn opa en oma, ander kapsel en weer veel nieuwe kleren Tong uitsteken (1 broek, 2 truitjes met lange mauwen, 2 hempjes, nog een shirtje en van oma een vest van puma gekregen)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:52

ander kapsel, daar heb ik niets van gezien, of heb ik je nog niet gezien dat kan natuurlijk ook.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:53

Dat heb je goed geregeld Joyce. En je kapsel is echt leuk. Het viel me gister ook op toen je langs liep.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:16

Nou ga ervan uit dat ik Joyce nog niet gezien heb.....
alhoewel het zou echt iets voor mij zien om het niet te zien ..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 23:15

Haha jewel heb vanochtend nog met je aan de bakrand gezeten Lachen dus niet gezien (Opvallen doet het wel hoor) Jaa was wel weer leuk, maar laat het goede weer maar komen anders kan ik ze nog niet allemaal aan Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 23:24

Morgen staat dat de wedstrijd van marleen wel doorgaat maar dat het binnen verreden word (alleen cde-b en cde-l1 en t Z zijn afgelast)