11de is ook goed hoor Deedejee, dan neem ik zondag mijn mama gewoon gezellig mee
Dat hoofdstel is echt te erg voor woorden zeg En er zullen nog wel gekken zijn die het kopen ook (en dat voor dat geld...)
Die amerikanen zijn stapel, die site had ik al een keer gezien. Dat verzin je echt niet. Met die bivakmuts kunnen je paarden trouwens wel lekker anoniem een overval plegen
Surprise...euh euh euh ik ben heel slecht in surprises
voor wie is het? waar moet het mee te maken hebben? anders moet je even bij "prettige feestdagen' kijken hier op bokt, staan volgens mij ook nog wel genoeg ideën.
Je had die van jou toch al af Melis? Pff.. Ik weet ook nog steeds niks haha. Ben dr ook echt niet goed in . Nou ja, ik ga nog wel ff verder kijken op internet ofzo..
Ik heb pauze tot half twee en geen boeken bij me, alleen een stapel wetenschappelijke artikelen die ik door moet, maar ik ben mijn engelse woordenboek ook vergeten
haha ik heb die van jou idd al af kim maar wie zegt of ik wel verteld heb of ik da ook idd ga doen ik moet der nog 1 voor zondag hebben voor me oma en i weet nix hahah