Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
micky schreef:hallo allemaal .Anky is weer online
dozo schreef:

Wel een gezellig iemand A.U.B.! Shenavallie schreef:Oproep:
Wie wil er samen met mijn gezinnetje een boerderij in de omgeving kopen en deze splitsen als dubbele bewoning???????????Wel een gezellig iemand A.U.B.!

vossebier schreef:wanneer is de uitslag vd staatsloterij?
Shenavallie schreef:We kunnen ook zo naar Friesland, Groningen of Drenthe, maar het nadeel is dat je daar geen werk hebt. Anders hadden we er al lang gezeten! Maar hier bij m'n Tante en m'n Oom in die ene Eikeboom bevalt het ook reuze goed hoor (ahum)!
Hackie schreef:Shenavallie schreef:We kunnen ook zo naar Friesland, Groningen of Drenthe, maar het nadeel is dat je daar geen werk hebt. Anders hadden we er al lang gezeten! Maar hier bij m'n Tante en m'n Oom in die ene Eikeboom bevalt het ook reuze goed hoor (ahum)!
Hey ga je vanavond ??
. Als je knipperde met je ogen, was ik al weer verdwenen! Ben er morgenochtend weer (Nelson rijden en verzorgen) en misschien morgenavond (zal kijken of mijn broer even wil oppassen). Groetjes en wie weet tot dan!
Shenavallie schreef:
Ben in een vliegensvlugge vaart voorbij gesjeesd. Als je knipperde met je ogen, was ik al weer verdwenen! Ben er morgenochtend weer (Nelson rijden en verzorgen) en misschien morgenavond (zal kijken of mijn broer even wil oppassen). Groetjes en wie weet tot dan!

Shenavallie schreef:Oproep:
Wie wil er samen met mijn gezinnetje een boerderij in de omgeving kopen en deze splitsen als dubbele bewoning???????????Wel een gezellig iemand A.U.B.!
Hackie schreef: