Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marleen89 schreef:haha ja echt chaosoke leuk springen of dressuur? is die nu weer goed ?

haha
Pienn schreef:RO IK WIL DE FOTO'S
), dus je krijgt ze morgen
Quidou schreef:marleen89 schreef:haha ja echt chaosoke leuk springen of dressuur? is die nu weer goed ?
Ja is weer helemaal goed..
Springen..
Heb t niet zo op dressuurwedstrijden..haha
Kan jij geen wedstrijden rijden met Amerigo?
Jullie zijn een leuke combinatie!
Ik ben al 19 dus dan zou ik tussen de paarden moeten gaan starten en dat zie ik niet geheel zitten.. gnagna
en ik heb daar ook niet echt tijd/geld voor trouwens.. onderlinge zijn ook leuk;)
??
En als ik er niet ben (misschien moet ik werken) moet je het maar aan renske geven, die kan het dan in de kluis leggen
altijd leuk he!
Ik had zijn camera gecidnapt (hoe schrijf je dat?
) En een heeeleboel foto's gemaakt
Verder ben je hartstikke oké hoor Tries!
Ze vertelde het al. Very nice! TriesV schreef:Kinee_ schreef:Tries belt in bad...
Wil je daar wat mee zeggen mevrouw Bakers?????
Dat heet ontspannen!!! TOEVALLIG!!
Ja was leuk om Nor even weer te zien na zo'n lange tijd!
(want zaterdag ging hij andere paarden achterna rennen en proberen te bijten
) Dus ik denk : neeee! hij kwam recht op mij en ym af! Echt zo.. oeps
Sjuuul helemaal zo hoog lawaai maken
en toen lukte het eerst niet om hem te vange, uiteindelijk wel.. Ik zat daar echt zo
Pienn schreef:Aaaah kun je er ééntje, maar ééntje hier plaatsen? De mooiste?
Pienn schreef:Trouwens kien! ik was vandaag sjuul aan het uitstappen, en toen waren helen en patries col aan het longeren, en ineens KIJKUIT PAAARD LOOOSS!! Dus ik echt zo.. oeps(want zaterdag ging hij andere paarden achterna rennen en proberen te bijten
) Dus ik denk : neeee! hij kwam recht op mij en ym af! Echt zo.. oeps
Sjuuul helemaal zo hoog lawaai maken
en toen lukte het eerst niet om hem te vange, uiteindelijk wel.. Ik zat daar echt zo
)