manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:27

voicenel schreef:
zo mogen jullie weer een show rijden op de wijkdag?
op wie gaan jullie???

Haha, misschien bij gebrek aan wat beters?! Ik vind het iig wel leuk om te doen! Tja, welke paarden zullen we eens gebruiken? Indy, Luna, Flaxy en Mistral?? Lijkt me wel leuk bij elkaar passen Nee hoor, t worden gewoon dezelfde als op Indoor denk ik: Nanda, Stud, Nicole en Balou.
Wel gaaf je vrijgezellenfeest, heb je er nog foto's van? Vooral naar die van Wilco ben ik erg benieuwd, haha

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:08

Huh er zijn maar 2 showwen die op het programma staat die van jael en stef en een echte westernshow?? heb ik iets gemist dan

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:21

Heej hallo!
Gaaf Nel, dat je een vrijgezellenfeest hebt gehad! Was het allemaal geregeld en werd je ineens zaterdag verrast met je nieuwe outfit? Vond Wilco het ook tof? Foto's zijn idd welkom hihihi!
Heel leuk dat jullie de show weer mogen rijden! Ik ga zeker proberen de 17e ook te komen; als het goed is staat er dan geen voetbal meer op het programma.
Wat een belevenissen nog na dat ik naar huis was zaterdag; ik heb het allemaal in geuren en kleuren beleefd door jullie verhalen! Blij dat Wiebe z'n moederdag ook weer goed was... bijzonder dat wij nu met zijn 6-en boven z'n bed hangen whahaha!
Nou, ik ga lekker slapen; van de week weer volle dagen werken en dat is behoorlijk zwaar zo met de knie. Gelukkig ben ik donderdag ws. nog een dagje vrij, anders moet ik het hele weekend uitrusten en dan heb ik daar denk ik nog niet genoeg aan, want stilzitten is ook té saai voor je weekend!
Trusten!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 06:51

Ik heb de 17e ringrijden in Gapinge, dus helaas kan ik niet komen kijken !
Gaaf joh zo'n vrijgezellen feest! Wat hebben jullie precies gedaan dan?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 11:50

Thirz schreef:
voicenel schreef:
zo mogen jullie weer een show rijden op de wijkdag?
op wie gaan jullie???

Haha, misschien bij gebrek aan wat beters?!

Ja, wie weet hè Thirz! Was iig wel verast toen ze vroeg of we de show nog een keertje wilden doen *wij wel hoor *
Tja denice ik weet ook nie precies hoe en wanneer we die show gaan rijden, maar Hannah vroeg t aan ons, dus dan zal ze t tog al wel met Joyce overlegd hebben, lijkt mij... We worden vast wel ergens tussengevoegd Past best!
Thirz schreef:
Wel gaaf je vrijgezellenfeest, heb je er nog foto's van? Vooral naar die van Wilco ben ik erg benieuwd, haha

Ja foto's Ben benieuwd! *achjoh, komt tog bijna niemand hier op bokt in ons topic, dus bijna niemand die ze ziet
Bianz schreef:
Ik ga zeker proberen de 17e ook te komen; als het goed is staat er dan geen voetbal meer op het programma.

Ja gezellie Bianz! Hihi, kom je dan ook ff ponyrijden (stel dat ik daar idd ben..) Zoek ik een leuk ponytje voor je uit Durf jij t wel aan om een rondje op Hannes te hobbelen? Of ben je ook bang dat die je eraf bokt en over je heen gaat rennen
Enne suc6 met je knie hè Bianz! Hopen dat je donderdag vrij bent, hoef je niet tijdens je weekend uit te rusten. Want alleen maar stilzitten in je weekend is natuurlijk niet de bedoeling

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 16:12

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:20

Gepost! Echt heel leuke foto's!!

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:47

Mensen, ik ben net op stal geweest en ik ben helemaal happy!
Ik ben namelijk gevraagd om weer mee te doen in de haflingercarousel! Dat vind ik echt super gaaf, en waarschijnlijk krijg ik nog de leidende rol ook! Dus dat is helemaal super!
En dr gaat iemand op stal weg, haar paard staat in die mooie nieuwe stal, waar ook die haflinger hengsten staan.... dus nu mag ik haar kastje overnemen (die op een veel betere hoogte staat dan die ik nu heb) en ik kan haar box overnemen! Het is ook nog eens een paardenbox, wat betekent dat Sharon van de winter lekker languit kan liggen slapen! Ik ben echt super blij!
En het rijden ging vandaag ook nog een super lekker! Droomt verder

Verder rijd ik zaterdag ochtend mee in de dressuurclinic, want dan is het haflingerdag op de manege! Ook superleuk dus!

Het enige nadeel is dat mn stalling nu wel 180 euro per maand is! PFFFF wat een GELD JOH!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:11

Super cool joh Bar, wel beter dat je van dat onmogelijke kastje af bent met die paal en die trap enzo hihi.
Lekker voor Shaar dat ze dan de ruimte heeft en natuurlijk helemaal supercool dat je weer mee mag doen in de Haflinger caroussel!
(wel balen dat je stalling nu zo duur is)

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:37

Ja das echt wel beter! Vnaaf nog even Sharon longeren, dan kan ze even dr ei kwijt en dan hopen dat ze t goed doet tijdens de dresuurclinic morgenochtend!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 20:09

Tuurlijk, Shaar zal vast der beste beentje wel voor zetten morgen! Shaartje heeft t maar luxe daar, welk paard kan nou languit slapen in der stalletje! *Oke, hannes, Gijs en Lonely.. *

Hihi, vandaag in de heuse oranje Olympische-trein naar huis getuft Moooi! Alleen de binnenkant viel een beetje tegen, gwoon helemaal t zelfde als al die andere intercity's *Wij helemaal rennen om tog de intercity te halen, springen we precies om 2 over in die trein, blijft ie nog 5 minuten staan wachten op de trein uit Utrecht! Hebben wij weer,...
Ook nog een grappig moment gehad in de trein. We rijden net bergen uit, komt er een conducteur. Kaartjes laten zien, nix aan t handje. Komt hij bij een meneer "Zeg meneer, dit kaartje is tot aan Bergen hè?" Dus die man al heel enthousiast knikken "weet ik" Ja zegt de conducteur, dat was dus wel t vorige station "G..Verdorie, Tis nie waar" Egt die man zei dat op zo'n komische manier, moest me egt inhouden niet te gaan lachen *tja, leedvermaak *
en nu is t weer weekend

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 19:58

en in t weekend gaan we naar Paardoes
Vandaag waren er maar 3 ruiters in de vrijwilligers/gewone les, dus mocht Mariekje een extra keertje meerijden Jaja, op Don Fuego!
Zie hier De nieuwe Don -->
Linker zijde;
Afbeelding
rechter zijde;
Afbeelding
Tja, Kimberley wou heel graag een keertje op Don rijden, dus Mariekje was zo lief om tog maar op Stud te stappen.

Hannah had in t hoekje van de bak zo'n kantine stoeltje gezet (en was dus een centimeter of 10 weggezakt in t zand toen ze ging zitten ) Dus toen ben ik daar maar gezellie bij gaan zitten, in t zand op de trui van Marcelle.. Vandaar dus dat kikvors perspectief

*draai hoofd kwartslag
Zelfs paardrijden zonder beugels is leuk!
Afbeelding

Whoesj! Zelfs zonder beugels zo snel als t licht en dus ongrijpbaar voor de camera
Afbeelding

Beetje klein, maar t zijn dus Mariekje en Stud
Afbeelding
(Vlak hierna was er ff een klein stormpje, dus voor de algehele veiligeheid tog de beugels maar weer aan )

Lange zijde stap verruimen
Afbeelding

Allemaal tegelijkies wenden *met blije stud *
Afbeelding

En ook aan t eind van de les, met beugels blijft het paardrijden leuk!
Afbeelding

Zit je rustig op je truitje in t zand te wachten op je foto-object, komt dit ineens langs wandelen
Afbeelding
Dat tandje

en natuurlijk ook nog ff bij de lammetjes gaan kijken. Stonden we daar voor de deur van de kinderboerderij, nog even goed in de oren geknoopt dat we tog egt heel stil moesten zijn. Doen we de deur open egt keihard "BEEH!" jahoor, wij zijn wel stil!
Afbeelding
Afbeelding

En bij deze dachten we dat de mammie of de pappie misschien niet helemaal schaapje was..
Afbeelding
Al vind ik nou de geiten-factor niet zo heel duidelijk meer, jij Mariekje?

en hoe heeft Shaar t gedaan vandaag? was ze een beetje braafjes ondanks al die wind?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:03

nog 6 dagen......

maandag nog een ochtendje werken en dan lekker vakantie, echt heerlijk!!!

Vandaag heel veel gedaan in ons huisje, het is nou bijna bewoonbaar.
volgende week gaan we verder inrichten.

komen jullie als ik getrouwd ben een keer op de cola/koffie/thee/sap ???

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:06

Thirz schreef:
Nou, die fjordenmans had het maar moeilijk! Tis een kleine fjord van zo'n 600 kilo Echt te zwaar dus!! Had een beetje last van hoefbevangenheid en de eigenaresse begreep niet echt waarom die nou op dieet moest geloof ik......

Ik kom me er even mee bemoeien
Nous staat toch op 't Neerland?
Heet die fjord waar jullie t over hebben toevallig Obras?

Ik heb daar ook een fjord verzorgt, die nu in Gapinge staat, toen stond Obras daar op stal en die was ook altijd veeeeelste dik...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:32

Leuke foto's! De nieuwe Don lijkt idd zeeeer veel op de eigenwijze Haflinger Stud, maar ik kan me natuurlijk vergissen! Een andere look is natuurlijk zo geregeld.
Hoe was het vandaag Bar? Alles goed gegaan? Wel heel leuk dat je helemaal into de Haflingers bent op GP!
Tuurlijk komen we om de cola/koffie/thee/sap als je getrouwd bent, enneh mogen we alvast a.s. vrijdag beginnen na de trouwceremonie dan?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 20:39

Bianz schreef:
De nieuwe Don lijkt idd zeeeer veel op de eigenwijze Haflinger Stud, maar ik kan me natuurlijk vergissen! Een andere look is natuurlijk zo geregeld

Tja, dagje Lookinggood en ze herkennen je niet meer terug. Maar nu je het zegt, ook ik zie wel wat gelijkenis... Zal t volgende week eens vragen aan Don Fuego, zeg zijn jullie toevallig Familie?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:05

_Marjon_ schreef:
Ik kom me er even mee bemoeien
Nous staat toch op 't Neerland?
Heet die fjord waar jullie t over hebben toevallig Obras?

Ik heb daar ook een fjord verzorgt, die nu in Gapinge staat, toen stond Obras daar op stal en die was ook altijd veeeeelste dik...

Hoi, kom jij je dr maar ff mee bemoeien hoor!
Die fjord is idd Obras, hij is echt wel een beetje zielig met zn overgewicht!!

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:31

Vorig jaar kwam 'zij' Die net zo dik is als Obras zelf met hem op de keuring in Vrouwenpolder, heb ze niet in de ring gezien maar ik had zowieso zoiets van: 'Wat kom je met je paard doen? Ze lachen je vierkant uit'

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:38

tja, kan het paard ook niks aan doen......die denkt natuurlijk eten!!!!!!!!!!!!!!!!!

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:07

Ja precies en die is er later de dupe van

minka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:17

_Marjon_ schreef:
Vorig jaar kwam 'zij' Die net zo dik is als Obras zelf met hem op de keuring in Vrouwenpolder, heb ze niet in de ring gezien maar ik had zowieso zoiets van: 'Wat kom je met je paard doen? Ze lachen je vierkant uit'

Letterlijk vierkant

Sorry kon het niet laten...

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:22

Simone, foei

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 09:44

en toen was t ineens druk in t Paardoes topic
Vind wel dat fjordenmans een zeer snoezig hoofdje heeft hoor, egt zo lief! Tja dat ie dan een beetje (erg) volslank is, kan t paard zelf idd weinig aan doen *owjee, denk dat ik nu tog wel een beetje te dik wordt, doen we even een weekje lijnen
Hoe is t nu eigenlijk met hem Thirz? t arme paard...

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 09:47

Haha ik lees hier ook regelmatig mee, heb alleen nooit wat te melden...
Is ondertussen alweer 6 jaar geleden ofzo dat ik bij Paardoes kwam om vrijwilligerswerk te doen..

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 10:38

In de tussentijd zijn er zowiezo al wel wat paardjes bijgekomen

Ach, k gloof ook niet dat we t hier altijd over pdoes hebben t gaat vaker over de avonturen van een avondje stappen of gwoon een verslag van de dag. Hihi, of als je je een middagje verveelt, plaats je gwoon een hoop zooi in t Pdoes topic, hè Bianz Hihi, ben benieuwd hoe onze shirts eruit komen te zien. Jij ook?