Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze dacht dat het een grapje was (dat ze er even opmocht)
gijsenkim schreef:Binar.............
scheveningen is hermetisch afgesloten........ ik denk dat je ook moeilijk op Meyendell komt...........
Zou naar HvH gaan als ik jou was![]()
![]()
Nog geen nieuws gezien of gehoord
Binar schreef:Blijft moeilijk he, Fieke?![]()
Mijn 1e pony is volgende maand 8 jaar dood, ik mis hem ook nog steeds. Ik denk niet meer dagelijks aan hem, maar nog wel vaak. Een ander paard kan Tos niet vervangen maar kan je wel steunen en helpen om het verdriet te verwerken.
. Ben net nog even naar stal geweest en liet toch echt even een traantje gaan. Pff...voel ze nu weer prikkelen. Het idee dat ik mijn meisje een week niet zie..pff..doet gewoon zeer. Maar als ik terug hoef, hoeven we nog maar 3 weken en 4 dagen

je moet ook eens een keer op Banjer komen hobbelen hoor ! Binar schreef:gijsenkim schreef:Binar.............
scheveningen is hermetisch afgesloten........ ik denk dat je ook moeilijk op Meyendell komt...........
Zou naar HvH gaan als ik jou was![]()
![]()
We gaan zowieso naar HvH![]()
Waarom is Scheveningen eigenlijk afgesloten??Nog geen nieuws gezien of gehoord
: D Banjer schreef:hey Anique en Irene... was gezellig ff vandaag...
Ireen: bedankt dat ik ff op de Barefoot op Evita mocht zitten....je moet ook eens een keer op Banjer komen hobbelen hoor !
(ik vind andere paarden alleen altijd zo.... raar zitten
)
ze was zoo enorm dik.. echt om te huilen!
)

nog 1)
hopelijk blijft ze dan enigzins slank
Best apart, de meeste mensen met wat oudere paarden blijven maar bezig om ze op gewicht te houden, terwijl Evita al dik wordt van 1 korreltje biks.