Mocht je tussen 14.05 en 14.35 dus even niks te doen hebben Lise, dan kan je Tivara en mij zien vliegen in de Horse Experience ring
Jony en Tivara zijn even naar buiten geweest, ben net terug van bijles, heb even gegeten.. Nu even eten laten zakken en wat huiswerk maken, daarna nog even hardlopen..
Pww gelukkig bijna voorbij Morgen de laatste twee toetsen; Geschiedenis (Koude Oorlog) en Frans (behoorlijk wat woordjes ) Leek geen einde aan te komen Morgen middag lekker shoppen met vriendinnen
Vraagje aan de fjordenpaard gangers. Van de week is er hier op de manege een pony aangekomen. Via google kwam ik er achter dat deze vermoedelijk bij het fjordenpaard vandaan komt
Het is een wildkleur ijslander met als naam in het paspoort Puck. Zegt dat jullie wat? Even als aanvulling, hij is nog 2 weken op proef, mocht dat niks worden gaat ie terug naar de handelaar. Momenteel laat ie zich niet van zijn beste kant zien.
Naja, het valt mee, maar ze is niet gemakkelijk te longeren, de stemhulpen zijn haar vroeger nooit aangeleerd en volgens mij het hele longeren ook niet (Britt vindt het best leuk om zo hard mogelijk rondjes om je heen te rennen )
Da's waar, maar ik ga niet met dubbele lijnen lopen prutsen voor ik weet hoe ik daar fatsoenlijk mee om moet gaan (ze vindt het overigens ook leuk om ineens te draaien en tegenover je stil te gaan staan, maar dat schijnt ook veel makkelijker te corrigeren te zijn met dubbele lijnen) Kiek: bij deze nodig ik je uit Britt te komen longeren met dubbele lijnen *en het mij te leren *
Kiki, hoezo staat Jony te koop? Gaat het toch niet zo goed met Evy? Wel jammer.
Marsu, de Puck van het Fjordenpaard is vorig jaar wel verkocht aan een meisje dat op kamp is geweest. Was een kleine, halve ijslander en net dat jaar voor het eerst onder het zadel. Zal natuurlijk best kunnen dat het niet zo goed ging bij het meisje en dat hij daarna na een handelaar is gegaan. Puck was vorige zomer iig erg lieve,jonge pony die braaf meeging met de buitenritten.