Uit eten geweest voor opa's 90ste verjaardag!
Over 2uurtjes thuis pff ben wel moe! Morgen weer strak in pak naar school :
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gisteren naar leeuwarden geweest, mn achternichtje is 3 geworden
was echt supergezellig en heb ook lekker met haar en haar kleine zusje die in januari is geboren geknuffelt. En vandaag met joen en mn beste vriendinnetje naar de bios en uit eten geweest

ik ben gisteren nauwelijks online geweest dus kon er niet eerder een reactie op geven
Suuskipje schreef:@ steph, maar dat betekent toch niet dat ik mn mening nog kan gevenik ben gisteren nauwelijks online geweest dus kon er niet eerder een reactie op geven
de opmerking was niet speciaal op iemand gericht ! _Linn_ schreef:Ik zit in de trein naar Leeuwarden. Moet deze ochtend even naar school en woensdag ochtend nog. Gesprekjes oefenen voor de proeve. Verder even wat dingen regelen omdat ik daar dus bijna weg ga.

Marlous1991 schreef:Suuuuuus, wanneer gaan we date? Ben echt benieuwd naar jou manege!! Mijn huidige verzorgpaardje heeft daar ook een tijdje in pension gestaan, wel al een hele tijd terug maargoed hahahahaha

Hij was echt zeiknat, het zweet druppelde gewoon van hem af, dus alle reden hem eens onder de slang te zetten. In het begin erg zeuren en miepen, maar toen hij eenmaal doorhad dat die straal niet beet was het ook gelijk niet erg meer
Stond hij lekker te genieten terwijl ik tussen z'n billen schoonmaakte
Gelijk z'n pielewielie meegenomen, is dat ook weer gedaan
Maar hij mag nog wel een keer, dr kwam vies donkerbruin strondwater vanaf
Als het van de week nog zo is doe ik in ieder geval zijn staart even goed met shampoo, dat is ook erg nodig.
Weltrusten allemaal!!