Had net Scheikunde, mocht ik me een beetje gaan melden . Ik knipte alleen een papiertje door. Nu moet ik vrijdag gaan corveeën
Ik ga naar me paardje.
xx
Lau
Geplaatst: 17-01-11 18:21
ohw moet je drm corveën ooh dies is gierig:P
omg wat mijn gekkert nou weer deed:O ik ging haar hoeven krabben in de stal doe ik de stal open peert ze hem er uit rent ze het terrein op ik heb echt nog nooit zo hard gerent want de slagboom stond open ik kreeg een hart verzakking overal lagen plassen had mijn goede kleren aan maar op dat moment dacht ik fiets it en toen ging ik longeren en daarna loslaten vond ze het nodig om in een plas te gaan rollen heeel fijn
Laatst bijgewerkt door Lau op 17-01-11 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn paardjee gaat lekker op stro Er zijn genoeg (!) lekkere boxen hoor! maar ik wil weer daar waar ik vorig jaar ook stond Komen jullie bij mij in de buurt staan? Ik wil m achteraan in de stallen complex, waar we in de buurt slapen MET BUITENLUIK Dat had mijn paardjee egt nodig om ruistig te blijven, want ze was behoorlijk druk, keek ze naar buiten, was t weer even goed.
was vandaag half 5 uit nu aan me presentatie vor morgen ik haaaat dat, ben d'r egt niet goed in, en nu al zenuwachtig!!!
Lau
Geplaatst: 17-01-11 19:03
nou dan kom ik wel bij jou staan als daaro ook buiten luik is