Dixie was zoals gewoonlijk weer heel braaf. Met het poetsen was ze een btj ongeduldig, de hele tijd draaien enzo maar zodra ik de bak inliep was dr geen drol aan de hand. En zoals Ella idd zegt, ik heb gewoon echt een klik met dr. En me instructrice zegt dat het meisje wat er gister opreed gewoon nog niet klaar was voor een paard als Dixie, ze was niet de juiste ruiter. Maar zodra ze er dus iemand opzetten die er gewoon aan rijd en dr niet maar dr rondje laat lopen, dan is dr niks aan de hand. Ik zet dr gewoon echt aan het werk, dus dan heeft ze niet eens de tijd om moeilijk te doen. Ik kreeg 1 bok in galop, maar dat was gewoon een bok en hoppa we gingen weer gewoon verder, niks aan het handje.
Oh en dat meisje had trouwens niet dr hand gebroken wss, ze heeft die enkel zwaaar gekneusd, en Dixie was op dr hand gaan staan en zette er toen op af om weg te rennen. Maar ze moest over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis ofzo omdat het nu nog te dik was om een goede foto te maken ofzo.
Maar ik ben dus nog steeds heel blij met Dixie! Heb zin in de wedstrijd zondag, ben benieuwd!