Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mntj schreef:krijg een gewldig aanbod om een clinic te rijden..ggggrrrr heb ik geen paard. clinic bij edward yes.
prijs een godsvermogen. mag een ook heen voor een hihg tae, kijken naar de clinic en op de foto met m.
kosten de helft van de clinic. liefhebbers haha. voor 150,- euries mag je mee.
kreeg bijna van husby de clinic kado. ivp het hele jaar bloemen. lief he.
mntj schreef:uitslag vanuit amsterdam is nu weer heel anders.
verwijzen me toch terug naar de orthopeed en denken dat er maar een kijkoperatie moet plaatsvinden.
niet dus.
laat maar weer. alles went.zelf een knie die het niet doet.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:uitslag vanuit amsterdam is nu weer heel anders.
verwijzen me toch terug naar de orthopeed en denken dat er maar een kijkoperatie moet plaatsvinden.
niet dus.
Zou toch maar ff over nadenken hoor Mntj,je bent veel te jong om met zo`n knie nog verder te moeten.(woorden van Husby zijn orthopeed).
mntj schreef:mntj schreef:krijg een gewldig aanbod om een clinic te rijden..ggggrrrr heb ik geen paard. clinic bij edward yes.
prijs een godsvermogen. mag een ook heen voor een hihg tae, kijken naar de clinic en op de foto met m.
.. wel allemaal voor het goede doel he.
Roemeense paarden in nood.
Shenavallie schreef:Yihaaaaaa!!!!!!! We zijn net terug van de Zaanse en guess what: Sytjeen ik hebben de 2e prijs gewonnen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk hebben we toch 2 proeven gereden, waarvan we met de eerste proef 194 punten hadden en de tweede proef 189 punten! Dat houdt in dat we weer twee "winstpunten" erbij hebben, dus hebben we er nu 3 in totaal!!!! Ik ben zo apetrots op m'n vriendinnetje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oege was, zoals m'n broer zo aardig kan vertalen, blij als een aap met 7 l*llen!!!!
mntj schreef:krijg een gewldig aanbod om een clinic te rijden..ggggrrrr heb ik geen paard. clinic bij edward yes.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:uitslag vanuit amsterdam is nu weer heel anders.
niet dus.
Zou toch maar ff over nadenken hoor Mntj,je bent veel te jong om met zo`n knie nog verder te moeten.(woorden van Husby zijn orthopeed).
mntj schreef:weet ik wel. maar ik wordt dat gedoe zo zat. ben geen type om overal in en uit te lopen.
en dan ben je weer ff uit de roulatie.
en ik weet ondertussen dat alles wat ik heb ze toch nooit vinden. of na tig jaar in ene er iets uit komt.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Was vanmorgen aardig fanatiek,ik keek op de klok en was al 1 uur en 20 minuten aan het rijden.Ging best lekker.Tijd ging erg snel.
Tjaa...Time flies when you have fun. Lekker toch!!!![]()
Ik hoop morgen ook weer even op de rug van mijn kanjer te kunnen zitten.
Shenavallie schreef:Ik zag Cieni vanmorgen en schrok best: haar hele voorbeen zit onder de bloederige wondjes! Ze had vastgelegen in de buitenbak tussen de onderste plank... Ze heeft er echt pijn aan, arme beest!![]()
Maisie geprobeerd in de achterste paddock te zetten, maar dat was geen succes: helemaal bevroren, dus ze kon nauwelijks bewegen. Toen maar gelongeerd in het maanlandschap van de cirkel (ik word er gewoon echt pissig over hoe sommige Remy's met de cirkel omgaan), maar dat was ook geen succes. Het is een grote gatenkaas...
![]()
@ Hackie: Als ik denk wat jij bedoelt, dan weet ik zeker wat ik zeg hoor!![]()
mntj schreef:lief van je liquita. vindt het echt jammer. wel een hoop geld, maar voordat het algemeen bekend wordt kunnen wij al inschrijven. er is maar plaats voor 10 ruiters.en 90 toegangskaarten.
dus een unieke kans. om het in het klein mee te maken.