Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ze heeft al echt super lang niet geleden en gaat ze heel lief les geven, maar dan weet ik het natuurlijk veel beter vind ik zelf. Dus ik zeg zo ga er maar lekker zelf op zitten, dan zie je dat het niet zo makkelijk gaat. En jahoor, ben ik bezig met afzadelen, zegt m'n moeder ik ga er wel even op, ik heb zo gelachen
. Maar vandaag had ze dus hele erge spierpijn haha. maar nu wilt ze misschien ook gaan lessen.
Gina schreef:Ik ga wss vanavond even naar de manege hier in de buurt om wat informatie en kosten te vragen om lid te worden bij de club daar, zodat ik in de winter zoiezo 1x per week les heb met jits en ook evt. wedstrijden kan starten. Want heb gister gereden en na een tijdje geen les te hebben gehad merk ik wel dat ik het wel weer wat slechter gaat. M'n moeder ging me gister toen zelf maar les gevenmaar ze heeft al echt super lang niet geleden en gaat ze heel lief les geven, maar dan weet ik het natuurlijk veel beter vind ik zelf. Dus ik zeg zo ga er maar lekker zelf op zitten, dan zie je dat het niet zo makkelijk gaat. En jahoor, ben ik bezig met afzadelen, zegt m'n moeder ik ga er wel even op, ik heb zo gelachen
. Maar vandaag had ze dus hele erge spierpijn haha. maar nu wilt ze misschien ook gaan lessen.
![]()
Ik hoop dat het morgen trouwens een beetje mooi weer is. Was het nog gezellig met milou?
en even bijgekletst ik had der al de hele vakantie niet meer gesproken. dus deze middag was wel weer even nodig