Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt balen..
Maarja ben vanzelf 18
Astor schreef:Ik heb geen idee wat er was maar ik vond dit examen echt heel pittig. Veel moeilijker dan de vorige keer.
Ik had dit keer ook maar liefst 12 fout!!Terwijl ik de vorige keer de helft fout had. 6 dus..
En ik had maar 1 fout teveel vorige keer en had nu gewoon 12 fout.. Vond het echt moeilijk
( ik heb het ook pas de 3e x gehaald hoor
)
Komt volgende keer goed meissie
Ik ga nu pas 25 juni weer... Dus hopen dat ik het haal voordat ik op vakantie ga!Astor schreef:Ik hoop het damesIk ga nu pas 25 juni weer... Dus hopen dat ik het haal voordat ik op vakantie ga!
Ik ben net terug van dansen en zat op de fiets toen ik een groep eenden zag.
Het waren 4 mannetjes en 1 vrouwtjes eend en ze zaten allemaal bovenop haar.
Ze werd helemaal geplet en in haar nek gebeten en veren werden eruit getrokken door die mannetjes etc.,
Dus ik spring van me fiets en ren er naar toe en toen gingen ze met zijn alle naar het water.
Maar daar gingen ze gewoon weer verder, maar dat is natuurlijk nog zieliger...
Want dat vrouwtje ging steeds helemaal koppie onder echt zo zielig.
Dus ik vet hard schreeuwen en geluiden etc maken, toen stopten ze er gelukkig mee.
Maar dat vrouwtje had dus kans om te ontsnappen maar ze bleef gewoon bij ze.
Dus ben doorgefiets dus ik hoop niet dat ze word verdronken door die téring mannetjes..
Verwacht er niet heel veel van, ik heb al 3 maanden geen paard meer op de foto gezet