Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Dus als ik het goed begrijp Kirsten,ga je uit om de jongens?En dan het liefste zonder concurrentie van andere meisjes? (Komt mis een beetje vaag over als ik het zo typ,maar het is puur interesse)
elke dag een ander wat hun zo goed kunnen, dat zou ik ook wel is willen leren, hoe hun dat kunnen enzo Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Dus als ik het goed begrijp Kirsten,ga je uit om de jongens?En dan het liefste zonder concurrentie van andere meisjes? (Komt mis een beetje vaag over als ik het zo typ,maar het is puur interesse)
Haha zo klinkt het nu wel..
kan met allebei de sekse wel goed opschieten hoor, alleen mijn voorkeur gaat naar mannen. Omdat ze vaak een andere kijk op dingen hebben... Dat over die concurrentie wat je zei, bedoel ik meer van, je ziet een jongen die je leuk vind, maar net een ander meisje meer indruk maakt. Eigenlijk wil ik ze gewoon allemaal voor mezelf hebben, zo'n heel rijk weet je welelke dag een ander wat hun zo goed kunnen, dat zou ik ook wel is willen leren, hoe hun dat kunnen enzo
Melanie_B schreef:Haha.. dat denk jij..
daar vergis je je even goed in Kirsten...
natuurlijk zijn er overal zulke jongens maar laat me nog even in de waan, dat ze toch nog te vinden zijn

Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Haha.. dat denk jij..
Dan ben ik zeker benieuwd wat dan..
Dat jullie het hier dan niet leuk vinden, heb het zelf nooit zo ervaren.
Btw jammer van je vriend..

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Haha.. dat denk jij..
waar vergis ik me in???
Ik heb natuurlijk niet dezelfde mening en interpretatie van situaties als jij, maar alles wat ik zei komt wel in mijn ogen zo over. En ik wil ook gewoon is zo'n gevoel hebben, dat er toch nog 'goede' jongens bestaan. beetje heel erg over een kant scheren, maar er zit toch echt wel een verschil in jongens van hier en daar. Dat weet jij ook welnatuurlijk zijn er overal zulke jongens maar laat me nog even in de waan, dat ze toch nog te vinden zijn
. Het klinkt misschien hard, maar ze proberen gewoon te kijken wat
Maar zoals bijvoorbeeld mijn ex,
maar 't is gewoon zo.. Als ik dan kijk naarJane_ schreef:Er zijn wel jongens, alleen op deze leeftijd ben je alleen tevreden met een lekkerding, die goed kan zoenen, aardig is en goed in de markt ligt
Logisch!
Maar dan krijg je sneller te maken met andere meiden en het playergedrag.
Zoek het is in andere hoeken, misschien iets minder knap, wel lief en aardig en gewoon een jongen die jouw helemaal het einde vind. Dat vind ik op dit moment belangrijk, die van mij is niet zo knap, maar hij is lief, heeft een leuke lach, is meer volwassen, spontaan koppie + gedrag. Er is zoveel meer uit te halen
.Kirsten_S schreef:jaaa vinden jullie dat niet apart dat jongens zo naar een ander kunnen terwijl jij nog helemaal im de wolken zit dat er wat is gebeurd.. Ik zou dat schuldgevoel echt hebben als je een player ben..
Jane_ schreef:Er zijn wel jongens, alleen op deze leeftijd ben je alleen tevreden met een lekkerding, die goed kan zoenen, aardig is en goed in de markt ligt
Logisch!
Zoek het is in andere hoeken, misschien iets minder knap, wel lief en aardig en gewoon een jongen die jouw helemaal het einde vind. Dat vind ik op dit moment belangrijk, die van mij is niet zo knap, maar hij is lief, heeft een leuke lach, is meer volwassen, spontaan koppie + gedrag. Er is zoveel meer uit te halen
Melanie_B schreef:Heb jij het over wat jij nu vertelt het over gisteren? Mijn vrienden enzo waar
je gisteren bij stond? Dat zijn absoluut geen verkeerde jongens, je kan
ze goed hebben.. maar qua het omgaan met meiden en dergelijke zijn het geen
'goede' jongens hoor.. Lijkt misschien zo, en ze doen allemaal heel leuk,
maar ik weet inmiddels wel beter hoe hun te werk gaan.. Zijn verder prima
jongens, maar om hun nou de stempel te geven van een goede jongen qua
dat,. Het klinkt misschien hard, maar ze proberen gewoon te kijken wat
ze kunnen bereiken, hoe ver ze kunnen gaan.. En ja, er zaten wel een paar
ook bij die wél goed zijn, maar die ga ik hier niet bij de naam benoemen, dat
vind ik niet helemaal fijn zeg maar..Maar zoals bijvoorbeeld mijn ex,
daar durf ik van te zeggen dat dat nou een goede jongen is.. En absoluut
niet omdat het mijn ex is hoor!maar 't is gewoon zo.. Als ik dan kijk naar
hoe die was toen wij nog helemaal niks hadden, en nu. Zijn broer overigens
ook..
Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Er zijn wel jongens, alleen op deze leeftijd ben je alleen tevreden met een lekkerding, die goed kan zoenen, aardig is en goed in de markt ligt
Logisch!
Amen
Jane_ schreef:Er zijn wel jongens, alleen op deze leeftijd ben je alleen tevreden met een lekkerding, die goed kan zoenen, aardig is en goed in de markt ligtLogisch!
), is aardig en kan goed zoenen..