Dan zit ik op Aruba (de kwelling...)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

San1978 schreef:Even heel wat anders: wanneer gaan we naar de Christmas Sale bij Arthur's die dit jaar is van 27 t/m 31 dec. Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb er extra zin in en vind het wel gezellig om met een groepje die kant op te gaan, ik heb dit keer ook echt wel wat dingetjes nodig.
essiedepessie schreef:Kimmie heeft gewonnen, waren vier starts in de L1, en kimmie was de besterd!
!
Cassidy schreef:San1978 schreef:Even heel wat anders: wanneer gaan we naar de Christmas Sale bij Arthur's die dit jaar is van 27 t/m 31 dec. Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb er extra zin in en vind het wel gezellig om met een groepje die kant op te gaan, ik heb dit keer ook echt wel wat dingetjes nodig.
Als je er nog nooit eerder bent geweest zou ik de Christmas sale niet als aanleiding nemen om daar voor het eerst naartoe te gaan, want dan wordt je echt gillend gek, zo druk is het dan. Plan een dag in een weekend voor die Christmas sale en ga even kijken wat hij zoal heeft. Tijdens de sale zelf (helemaal als je de eerste dagen gaat) moet je er echt een persoon uittrekken voordat je zelf de winkel inkunt, en rustig kijken en passen is er dan echt niet bij.

San1978 schreef:Even heel wat anders: wanneer gaan we naar de Christmas Sale bij Arthur's die dit jaar is van 27 t/m 31 dec. Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb er extra zin in en vind het wel gezellig om met een groepje die kant op te gaan, ik heb dit keer ook echt wel wat dingetjes nodig.
IJp schreef:San1978 schreef:Even heel wat anders: wanneer gaan we naar de Christmas Sale bij Arthur's die dit jaar is van 27 t/m 31 dec. Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb er extra zin in en vind het wel gezellig om met een groepje die kant op te gaan, ik heb dit keer ook echt wel wat dingetjes nodig.
Ik wil ook weer!
. We kunnen dan wel bij elkaar in de auto, dat scheelt weer benzine (ons bin zunig nu ik een peerd heb
) 

Had vandaag 2e gesprek maar kreeg toen te horen dat ze nog 3 kandidaten hadden! Was toen al een beetje erop ingesteld dat ik het niet zou worden want ja, vaak zit er net die ene tussen met meer ervaring enzo. Ik zou het eigenlijk woensdag te horen krijgen maar werd vanmiddag al gebeld met het nieuws dat ze voor mij hebben gekozen

Uitgeest is mijn buurdorp, waar ga je werken? Authentic schreef:1 van onze maden is aan de dood ontsnapt.
We hadden er 2 klaarliggen om dood te maken, ik schreef iets op en een klasgenoot ging de moorddrankjes halen. Ik keek op en er lag er nog maar 1.
Later onder de tafel teruggevonden, maar toen hadden we al een andere gepakt.
? 
Authentic schreef:WoohooUitgeest is mijn buurdorp, waar ga je werken?
Het bedrijf waar ik kom te werken heet De Ridder bv. daar ga ik een functie krijgen als receptioniste/telefoniste met administratieve werkzaamheden. Ben benieuwd, vind het wel spannend! 
Leuk!