Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:14

Waarom pas vanaf 27 dec? -O-

Dan zit ik op Aruba (de kwelling...)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:21

San1978 schreef:
Even heel wat anders: wanneer gaan we naar de Christmas Sale bij Arthur's die dit jaar is van 27 t/m 31 dec. Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb er extra zin in en vind het wel gezellig om met een groepje die kant op te gaan, ik heb dit keer ook echt wel wat dingetjes nodig :D.

Als je er nog nooit eerder bent geweest zou ik de Christmas sale niet als aanleiding nemen om daar voor het eerst naartoe te gaan, want dan wordt je echt gillend gek, zo druk is het dan. Plan een dag in een weekend voor die Christmas sale en ga even kijken wat hij zoal heeft. Tijdens de sale zelf (helemaal als je de eerste dagen gaat) moet je er echt een persoon uittrekken voordat je zelf de winkel inkunt, en rustig kijken en passen is er dan echt niet bij.

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:25

essiedepessie schreef:
Kimmie heeft gewonnen, waren vier starts in de L1, en kimmie was de besterd!

!

Correctie : Er waren met 3 deelnemers in de L1, en 1tje had afgezegt. Dus toen bleef Kim alleen over met een jongen in de rubriek!
Kim heeft een zeer mooie proef neergezet, en het publiek was erg te spreken over haar mooie stops!
Al was t best moeilijk in de superkleine bak om wat moois te kunnen laten zien! Royal kwam bijna met zn neus tegen de muur. Tja altijd leuk zo'n eindmarker, en dan nog zo'n klein stukje over om een mooie stop te kunnen laten zien!
Maarrr supertrots op Kim & Royal :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:29

Cassidy schreef:
San1978 schreef:
Even heel wat anders: wanneer gaan we naar de Christmas Sale bij Arthur's die dit jaar is van 27 t/m 31 dec. Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb er extra zin in en vind het wel gezellig om met een groepje die kant op te gaan, ik heb dit keer ook echt wel wat dingetjes nodig :D.

Als je er nog nooit eerder bent geweest zou ik de Christmas sale niet als aanleiding nemen om daar voor het eerst naartoe te gaan, want dan wordt je echt gillend gek, zo druk is het dan. Plan een dag in een weekend voor die Christmas sale en ga even kijken wat hij zoal heeft. Tijdens de sale zelf (helemaal als je de eerste dagen gaat) moet je er echt een persoon uittrekken voordat je zelf de winkel inkunt, en rustig kijken en passen is er dan echt niet bij.

Als ik de 3 doldwaze dagen van de Bijenkorf overleef dan red ik dit ook wel...

Wie gaan er wanneer heen?

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:32

Ik ga er ook zeker heen! Super gezellig altijd met de salee! Wel druk, maar te leuk om te missen! :)

Nog een nieuwtje voor de western opkomst in de Starnmeer..Rena, dat blonde meisje met die buckskin, die bij Kees staat, heeft de L3 reining gewonnen gister!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:47

RheaNisan schreef:
te leuk om te missen! :)

Wrijf 't er maar in -O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:03

Hihi, sorry Suus :D. Je mag je verlanglijstje wel aan mij doorgeven hoor, ik neem graag wat voor je mee :P.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:05

Ik heb helaas (of gelukkig) op dit moment niets nodig bij Arthur vandaan....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 12:22

San1978 schreef:

Ik wil ook weer!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:28

Cassidy schreef:
Ik heb helaas (of gelukkig) op dit moment niets nodig bij Arthur vandaan....

Was voor Suus bedoeld, had al begrepen dat je niet mee wilde !

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:29

IJp schreef:
San1978 schreef:

Ik wil ook weer!

Gezellig, Afke gaat ook en Rhea hoor ik net en ik heb zo het vermoeden dat er meer gaan ;). We kunnen dan wel bij elkaar in de auto, dat scheelt weer benzine (ons bin zunig nu ik een peerd heb :Y))

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:37

ik wil ook mee!!!

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:38

Mij mogen jullie ook maar even inwijden in de sale van Arthur!
Dan heb ik zeker meteen het ergste gehad als ik dat zo hoor?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:01

Ik vrees het wel Nita, maar we maken er gewoon een dagje van. Koffie en een broodje onderweg, je kent het wel _O- !

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:57

leuk idee san! misschien op de penny of starnmeerhyves zo'n datum ding zetten?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:22

We'll do !

(wat is het hier rustig trouwens!)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:23

1 van onze maden is aan de dood ontsnapt.

We hadden er 2 klaarliggen om dood te maken, ik schreef iets op en een klasgenoot ging de moorddrankjes halen. Ik keek op en er lag er nog maar 1. _O-

Later onder de tafel teruggevonden, maar toen hadden we al een andere gepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:24

Ik ga natuuuuuurlijk ook mee naar de X-mas sale. Wij slaan ons wel een weg door de mensenmassa 8-)

Goed nieuws: Ik ben per 1 januari werkzaam bij een leuk bedrijf in Uitgeest :D Had vandaag 2e gesprek maar kreeg toen te horen dat ze nog 3 kandidaten hadden! Was toen al een beetje erop ingesteld dat ik het niet zou worden want ja, vaak zit er net die ene tussen met meer ervaring enzo. Ik zou het eigenlijk woensdag te horen krijgen maar werd vanmiddag al gebeld met het nieuws dat ze voor mij hebben gekozen *\o/*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:25

Woohoo *\o/* Uitgeest is mijn buurdorp, waar ga je werken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:25

Authentic schreef:
1 van onze maden is aan de dood ontsnapt.

We hadden er 2 klaarliggen om dood te maken, ik schreef iets op en een klasgenoot ging de moorddrankjes halen. Ik keek op en er lag er nog maar 1. _O-

Later onder de tafel teruggevonden, maar toen hadden we al een andere gepakt.

Oooh en toen hadden jullie die ene die voor zijn vrijheid gevochten had vrijgelaten :)) ?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:26

Hij zit nu weer in het grondmonster dus hij moet bij de volgende klas ook mazzel hebben en dan heeft hij het zowaar overleefd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:29

Authentic schreef:
Woohoo *\o/* Uitgeest is mijn buurdorp, waar ga je werken?

Yeeaah naast het bedrijf waar jouw vader werkt geloof ik, het logo kwam me al erg bekend voor en later herinnerde ik me waarvan: Je vaders auto :+ Het bedrijf waar ik kom te werken heet De Ridder bv. daar ga ik een functie krijgen als receptioniste/telefoniste met administratieve werkzaamheden. Ben benieuwd, vind het wel spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:30

Authentic schreef:
Hij zit nu weer in het grondmonster dus hij moet bij de volgende klas ook mazzel hebben en dan heeft hij het zowaar overleefd!

Hmm tijd voor het Made-bevrijdingsfront dus :Y) Wat voor info haal je dan eigenlijk uit zo'n zeg maar... bewerkte... made?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:37

Bij de Bobs? :P Leuk!

Omdat vliegen vrij snel na het overlijden bij een lichaam zijn kan je maden gebruiken om te achterhalen hoe lang zo'n lichaam er minstens ligt. Als je ze in een potje stopt bij 4 graden groeien ze niet verder maar als je ze op dat moment doodmaakt groeien ze ook niet meer verder (joh). Dus dat kan heel praktisch zijn. :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:07

Gefeliciteerd Beau, dat is snel gegaan! En je gaat de goede kant op, hoeft niet Amsterdam in of om Amsterdam heen.