!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
! incalover schreef:Ik had nog ff op wacho in de buitenbak gereden, het ging echt goed!!
Iriis_ schreef:incalover schreef:Ik had nog ff op wacho in de buitenbak gereden, het ging echt goed!!
Jaa zag er goed uit![]()
Hij gaat echt steeds netter lopen!
incalover schreef:Monique had gezegd dat als ik aan frans had gevraagt of ik mee mocht doen met het springen, dat hij dan ja had gezegd !
dus ik mocht meedoen met wacho ..
maarja, het gaat er ook om dat hij het leert en gewoon een paar sprongen doet, ik zou het helemaal niet erg vinden als hij de helft niet zou springen .. als hij er maar van leert
incalover schreef:het was echt grappig om sander op wacho te zien
Iriis_ schreef:incalover schreef:het was echt grappig om sander op wacho te zien
Hahaha jaa inderdaad!
Iriis_ schreef:Emma en Melissa!![]()
Zouden jullie van elke persoon die jullie op de foto hebben gezet, de leukste foto naar mij willen sturen??
Dan ga ik een verzameling maken, en als er genoeg verschillende mensen op de foto's staan kunnen ze de site op!
Dus het zou heel leuk zijn als jullie dat zouden willen doen!

incalover schreef:hij vond het zelf alleen niet zo goed gaan
Astor schreef:Iriis_ schreef:Emma en Melissa!![]()
Zouden jullie van elke persoon die jullie op de foto hebben gezet, de leukste foto naar mij willen sturen??
Dan ga ik een verzameling maken, en als er genoeg verschillende mensen op de foto's staan kunnen ze de site op!
Dus het zou heel leuk zijn als jullie dat zouden willen doen!
Ik wist niet dat ik foto's ging maken voor de site
Maare volgende keer zal ik het zeker doen met mijn nieuwe lens want dan worden ze een stuk mooier!
Ik zal de leukste wel sturen, en die foto van Mel heeft Elja gemaakt. Hijs helaas niet goed scherp gestelt want ze had hem op handmatig staan dat is vet lastig haha.
Maar ik zal de leukste eruit pikken
Dus dat hij net niet helmeaal scherp is of een beetje bewogen is niet zo heel erg!
nou ik zal de leukste eruit zoeken!Astor schreef:Okeenou ik zal de leukste eruit zoeken!
En volgende keer van iedereen een foto te maken voor de site!
Annie_ schreef:Oee marloes heeft op waro gesprongen

!

HippoLogic schreef:Wat loopt je paard keurig aan de teugel! Prachtig om te zien.