Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Mwa, zo te zien was het slecht weerDus dat verschild ook wel. Maar volgens mij is profecionele ook verkeerd geschreven
Of niet?
Maar ze zijn idd bewogen enzoJammer.
DJoysDesignz schreef:Jorine_Falco schreef:Zo gaat Jorine al 7 fotoshoots doen.
Ja veel mensen willen dat wel omdat het toch gratis is, nu nog naar het resultaat kijken.
Twinklebel schreef:Dat gaan we zien, foto's zijn altijd leuk om te hebben, en je moet ergens beginnen om te leren.
kimmiepimmie schreef:heee joyce en kaar
ik vind het jammer dat jullie niet mee kunnen naar tentekamp, ik ga donderdag in de ochtend dus als je je bedenkt......
gister ws er wedstrijd kariq lekker 3 uur ofzo gestapt want hij moch niet zweten i.v.m anting.
doei doei
kimmiepimmie schreef:ja dat weet ik niet of we dat redden wnat het gaat ps 10 uur open en het is een half uur rijden en de trein bij rotterdam?
kimmiepimmie schreef:joyce hoe maak je een avatar? pfff verveel me ben blij als ik zo naar me manntje toe kan
KarinW86 schreef:Hey ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan... Moet namelijk voor wat dingen kijken... Had tegen dais gezegd dat ik misschien mee ging maar heb al wat staan... Kunnen jullie misschien voor mij kijken voor goedkope longeerlijn... Zag vorige keer bij mr ed 1tje voor eurootje of 8...Misschien hebben ze nog leuke aanbieding (liefst zwart)... Jammer dat ik zelf niet kan kijken want las dat halsters ook veel korting was ofso ... krijg je wel geld van mij