Het thema van mijn ritje gister was niet ontspanning
Maar goed, verder eigenlijk best lekker gereden, buiten het strand om was Lando wel weer lief.
Alleen op het strand besloot Aad dat Lando eens in de groep moest blijven lopen, toen we van de strand opgang kwamen begon Lando al een beetje te hupsen (dus ik: Aad? Zal ik maar naar voren komen? Aad: Nee, geef hem zijn zin maar eens niet). Dat hupsen was aan het begin even mijn thema: Ik hupste wat zijwaarts en opwaarts. Vervolgens was er totaal geen ontspanning, ik probeerde het wel een beetje, maar goed, ik wilde ook niet Omar van zijn sokken rijden
, en daarbij moest ik achter in de groep blijven. Opzich ging het na een tijdje wel en toen was er even ontspanning. Gallop ging vrij goed, was wel wat heftiger dan in het bos
Na het omkeren was er weer geen land mee te bezeilen. Hij gallopeerde wat zijwaarts (meneer mocht niet vooruit van mij) en op zijn plek, terwijl de rest verdorie stapte. Het koste wat moeite er toen nog ontspanning uit te rijden en ach, verder ging het uiteindelijk wel. Maar Lando vond het niet leuk
Daarna in het bos moest ik af en toe vertellen afstand te houden van Boy, maar kon ik wel lekker met een lang teugeltje rijden.
Dus Es, voor Lando zou ik minder snel kiezen