)Lando heb ik buiten eigenlijk nog nooit gereden... Maar misschien dat dat ook nog een optie is
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. 
maar kreeg de spanning er niet af, dus toen gaf hij een flinke bok en schoot een stukje naar voren. Verder heeft hij de andere paarden heel gelaten, dat vond ik al knap. Ik was bezig om alles weer op te zoeken, beugels en teugels en weer netjes te kunnen zitten. Maar hij bleef echt daarna nog gespannen. Verder was hij wel weer braaf, heerlijk in de zee gestampt.
En Omar, Ginger? Jack, Alex misschien? En Nynke inderdaad. Gewoon een paard aanvragen, Pablo zal ook nog wel kunnen.
, Ginger is ook wel eens hyper, Pablo schijnt ook wat drukker te zijn... En alex vindt ik helemaal niet leuk
. Omar kan ook nog wel die valt volgens mij ook wel mee.... En Manda binnen kan natuurlijk ook altijd nog... Moet geen gekke dingen mee maken zolang mijn arm nog niet op sterkte is....
Maar goed, verder eigenlijk best lekker gereden, buiten het strand om was Lando wel weer lief.
, en daarbij moest ik achter in de groep blijven. Opzich ging het na een tijdje wel en toen was er even ontspanning. Gallop ging vrij goed, was wel wat heftiger dan in het bos
Na het omkeren was er weer geen land mee te bezeilen. Hij gallopeerde wat zijwaarts (meneer mocht niet vooruit van mij) en op zijn plek, terwijl de rest verdorie stapte. Het koste wat moeite er toen nog ontspanning uit te rijden en ach, verder ging het uiteindelijk wel. Maar Lando vond het niet leuk
Daarna in het bos moest ik af en toe vertellen afstand te houden van Boy, maar kon ik wel lekker met een lang teugeltje rijden.
Natuurlijk besloot Aad jou even een heftiger ritje te geven!
Ik vond het niet eens zo vreselijk hoor
Ach, ik reed ten minste paard in plaats van dat ik meelifte
Al kijkt Lando echt altijd heel eng uit zijn ogen als hij zijn zin niet krijgt!
En hij hopste na het omkeren ook wel extreem, toen had ik er wel even genoeg van (Aad, ik wil voorop), maar goed. Het ging daarna wel. 
(Hopelijk minder hyper
)
)
. Hahahaha ook maar geen Lando voor mij... Ik wil een paardje waar ik op kan mee liften
, gewoon voor de eerste paar keer
. Ik gaat morgen even kijken hoe het gaat met opstappen op Komiek... Of ik gaat rijden weet ik zo net nog niet... Moet ik nog ff kijken
. 
.
.
Ik kan alleen niet altijd, maar goed, het kan wel. 
. En anders ff oefenen met één hand
. Ik wil gewoon weer lekker gaan rijden
.