Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ik zag vandaag bij de Zeeman wel blauwe t-shirts, maar inderdaad allemaal (natuurlijk) met korte mouw.
Misschien moeten we er een wit shirt met lange mouwen onder dragen als we niets anders kunnen vinden.
De shirts waren overigens wel lekker goedkoop. 3 euries !!!!
xan schreef:Ate, heb je het blauw al uitgeprobeerd![]()

ATE schreef:dan moet je wel net wit shirt met mouwen kunnen vinden hahaahaha
(als basic kledingstuk) xan schreef:ATE schreef:dan moet je wel net wit shirt met mouwen kunnen vinden hahaahaha
Eigenlijk hoop ik dat zo'n beetje iedereen die in de kast heeft hangen(als basic kledingstuk)
(heb geen wit shirt) xan schreef:Ik ben bang dat ik niet in die shirts van de Zeeman kom. Krijg ze misschien wel aan, maar dan zit het strak om mijn lichaam heen, en dat wil ik echt nietIk zag vandaag bij de Zeeman wel blauwe t-shirts, maar inderdaad allemaal (natuurlijk) met korte mouw.
Misschien moeten we er een wit shirt met lange mouwen onder dragen als we niets anders kunnen vinden.
De shirts waren overigens wel lekker goedkoop. 3 euries !!!!
. LIQUITA schreef:xan schreef:Ik ben bang dat ik niet in die shirts van de Zeeman kom. Krijg ze misschien wel aan, maar dan zit het strak om mijn lichaam heen, en dat wil ik echt nietIk zag vandaag bij de Zeeman wel blauwe t-shirts, maar inderdaad allemaal (natuurlijk) met korte mouw.
De shirts waren overigens wel lekker goedkoop. 3 euries !!!!.

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik ben bang dat ik niet in die shirts van de Zeeman kom. Krijg ze misschien wel aan, maar dan zit het strak om mijn lichaam heen, en dat wil ik echt nietIk zag vandaag bij de Zeeman wel blauwe t-shirts, maar inderdaad allemaal (natuurlijk) met korte mouw.
De shirts waren overigens wel lekker goedkoop. 3 euries !!!!.
xan schreef:Helaas, ik heb ook geen wit shirt met lange mouwenATE schreef:dan moet je wel net wit shirt met mouwen kunnen vinden hahaahaha
Eigenlijk hoop ik dat zo'n beetje iedereen die in de kast heeft hangen(als basic kledingstuk)
. Het wordt nog best moeilijk. Hebben we ook al over de muziek na gedacht. Wie gaat dat doen? LIQUITA schreef:xan schreef:Helaas, ik heb ook geen wit shirt met lange mouwen
. Het wordt nog best moeilijk. Hebben we ook al over de muziek na gedacht. Wie gaat dat doen?

ATE schreef:xan schreef:
ik niet(heb geen wit shirt)
) xan schreef:Is dat zoJawel joh ze zijn ook in XXXL. Moet lukken.
. Ik heb het niet gezien, hihi. 
LIQUITA schreef:Helaas, ik heb ook geen wit shirt met lange mouwen. Het wordt nog best moeilijk. Hebben we ook al over de muziek na gedacht. Wie gaat dat doen?
ik heb wel een witte ski pullie, misschien zelfs nog wel een smufen blauwe. xan schreef:En toch ook het echte smurfen lied http://www.angelfire.com/anime4/smurfen/ ???LIQUITA schreef:Helaas, ik heb ook geen wit shirt met lange mouwen. Het wordt nog best moeilijk. Hebben we ook al over de muziek na gedacht. Wie gaat dat doen?
Ik heb vanochtend tijdens de strijk nog heerlijk naar de smurfen muziek geluisterd.
We nemen daar toch stukjes uit ???
Gewoon met gezongen tekst. Deden de vorige keer ook bijna iedereen,
Die teksten zijn zo leuk. En de melodieën zo herkenbaar.

LIQUITA schreef:xan schreef:Helaas, ik heb ook geen wit shirt met lange mouwenEigenlijk hoop ik dat zo'n beetje iedereen die in de kast heeft hangen(als basic kledingstuk)
. Het wordt nog best moeilijk. Hebben we ook al over de muziek na gedacht. Wie gaat dat doen?

LIQUITA schreef:Ik heb trouwens nog 6 paar 'smurfen' voetjes mee genomen van m'n werk. Ik zag ze liggen en dacht....wie weet hebben we er wat aan.