Hey! Ja morgen moet ik gaan surfen en zeilen enzo, sportieve introductiedag zegmaar. Goed nieuws, m'n kamer is officieel opgeruimd nu! Echt supermooi! Nu nog wat oude spullen verkopen, en dan verdien ik er nog wat aan ook.
Yeah tis weer woensdag!!! Altijd een lekker dagje want kids al om 1215 naar huis. Wat wel irritant is is dat we dit jaar twee keer een studiedag op woensdagmiddag hebben, daar baal ik van! Ze mogen elke dag vergaderingen plannen enz... maar woensdagmiddag vind ik altijd zoooo lekker even op 't gemakkie paardje doen enz. Maar goed. oliebol happens..
JUul is gister niet meer meegeweest, mocht niet van moeders... ze moet zich een beetje beter gaan gedragen!
ja hij was lief hoor, wel warm, schuum erop! wel beetje traag aan been dus hij is nu wat scherper, marjolein heeft ook wat langere benen dan mij.. hoefde maar 1 gaatje korter... + een slag erin :S
echt heeul erg.. en eigenlijk zat ik nog te lang maja..
mn capje paste er goed bij
pff ben ook beetje nieuwe planning aan t maken voor komend seizoen, afdeling ga ik op 1 avond doen, das wat handiger, nou hopen dat alle roosters van iedereen een beetje meezit
neui nog niet, maar is meestal wel te regelen toch, wo middag kan wel weer gewoon voor jou, en eventueel voor juul ook, alleen straks niet meer als ze mee gaat naar viertal
dank jullie wel ! Neee alle eer is aan Wilma van stichting het paniekvrije paard ( http://www.schriktraining.nl) Ik kan echt met peecees niet overweg ! Ben blij dat ik kan bokken hier !