Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:jaa ik weet dat frans er 1 heeft !
maar dan mag ik die vast niet lenen maar HUREN !
en ik weet niet hoeveel dat kost
Maare moet alleen nog een slachtoffer vinden die wilt rijden realiseer ik me nu...

incalover schreef:hoi jane !
Jane_ schreef:Nou.. ik ga zo wegg! Lekker rijden op me peerdje
Welke paarden bedoel jij [naam] ? aan de linkerkant van Ayla?
Want die heeft geen paarden meer.. daarnaast staan dravers die hebben al verzorgers en dan is er een vrouw naast phil die heeft 3 paarden maar die zoekt niemand want die doet alles zelf..
ik weet het dan niet hoor ?
. Naast Phil staat inderdaad een vrouw met 3 paarden, ik heb daar wel eens geholpen maar ze heeft al verzorgsters en doet de rest zelf
Flevolander schreef:heb je al is marktplaats gekeken?
. Zal nog even een keertje kijken
. Naast Phil staat inderdaad een vrouw met 3 paarden, ik heb daar wel eens geholpen maar ze heeft al verzorgsters en doet de rest zelf
[/quote]Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Nou.. ik ga zo wegg! Lekker rijden op me peerdje
Welke paarden bedoel jij emma ? aan de linkerkant van Ayla?
Want die heeft geen paarden meer.. daarnaast staan dravers die hebben al verzorgers en dan is er een vrouw naast phil die heeft 3 paarden maar die zoekt niemand want die doet alles zelf..
ik weet het dan niet hoor ?
Een beetje moeilijk uit te leggen, het zijn 2 paarden en een veulen. Het kan best zijn hoor, dat ze er niet meer staan, ben daar al een poosje niet meer geweest. Naast Phil staat inderdaad een vrouw met 3 paarden, ik heb daar wel eens geholpen maar ze heeft al verzorgsters en doet de rest zelf
incalover schreef:
[/quote]
Hoorde ik net op het nieuws
Emmaa_ schreef:Almere is uitgeroepen tot de lelijkste stad in NederlandHoorde ik net op het nieuws