hebben jullie al gehoord dat Lipton zijn been heeft gebroken vanavond? Hij is bij het losgooien in de buitenbak onderuit gegaan. En hij wordt waarschijnlijk vanavond nog ingeslapen. Dat wou ik even meedelen
hallo mensen, ik hoorde het ook! gister avond bij die voorstelling van de spaanse rijschool van olga, echt sneu! hij was heel druk op stal dus dieuwke had hem losgegooid, en toen ging die in de paddock bijna door de wand heen hoorde ik.. en toen heeft ze hem in de buitenbak gezet.. en toen is die onderuit gegaan, en had waarschijnlijk zijn schouder gebroken, maar wilde niet meer lopen! ik had hem die middag nog eten gegeven..
de spaanse rijschool was echt wyss, en der liepen toch mooie friezen,
Ja hij lipton had als het goed was ook wat aan zijn linker achterbeen. En kon daarom ook niet meer de trailer in wat we nog wel met zijn alle hebben geprobeerd. Om te kijken of dt een oplossing was.
Ja Spaanse Rijschool was zooo gaaf, die Lippizaners! Die met die grijze manen was er bij ons ook! Die deed de kapriool echt het beste!
Was alleen wel superdruk, duurde een half uur voordat we eens een keer konden parkeren en we waren maar net op tijd. Er er waren nog van die sukkels die op onze stoelen zaten dus die hebben we ff weggewerkt Toen het afgelopen was stonden we een half uur te wachten in de rij dat we naar buiten konden Maar het was zeker de moeite waard, echt heel tof!
Echt zielig van Lipton.. Hij had inderdaad chronische hoefkatrol maar dat heeft er eigenlijk niks mee te maken.. Het is net zo als met Mexx, pats boem weg.. In één keer...