Joyja schreef:Ik ben ook weer van de partij kom net terug van de arbo arts
Oh hoeze ben je bij de arbo arts geweest? Ben je ziek?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joyja schreef:Ik ben ook weer van de partij kom net terug van de arbo arts
super_freek schreef:Joyja schreef:Ik ben ook weer van de partij kom net terug van de arbo arts
Oh hoeze ben je bij de arbo arts geweest? Ben je ziek?
super_freek schreef:Oh waarheen?
Het is van die manege een uurtje rijden..! Dus ik zit wel dag en nacht bij hem...Ik ben alleen zo bang voor de laatste dag
Moet ik voor de 2de keer afscheid nemen van hem..! ik denk dan dat ik weer de hele dag moet huilen
Angg schreef:super_freek schreef:Oh waarheen?
Gwn in brabant..Het is van die manege een uurtje rijden..! Dus ik zit wel dag en nacht bij hem...Ik ben alleen zo bang voor de laatste dag
Moet ik voor de 2de keer afscheid nemen van hem..! ik denk dan dat ik weer de hele dag moet huilen
![]()
![]()
Joyja schreef:Oh hoeze ben je bij de arbo arts geweest? Ben je ziek?
Joyja schreef:Werk met lichamelijk gehandicapten en heb twee situaties mee gemaakt binnen een week dat een client erg agressief richting mij was doodsbedreigingen en dat heeft veroorzaakt dat ik overspannen thuis ben!
mauss schreef:hoe lang nu al trouwens?
mauss schreef:ja was aan jou ja mar wat vervelend zeg
hoop dat het helpt allemaal
Angg schreef:Neej.. Ik mag hem een weekje lenen zeg maar.. Er is natuurlijk vakantie en heel veel kinderen zijn er dus niet.. Dus ze hebben hem nu niet zoo heel dringend nodig. Dus mag ik hem gewoon een weekje mee nemen op vakantie!
Dan zie je allemaal foto's
heb dit wel ongeveer bijgelezen, wen is echt een leuk huis 1 kant van de buitenkant is alleen aan verbouwing toe of niet? verder echt super!
ooo leuk ben benieuwd
niks ramme he..! was ging je dan in zoetermeer doen? Ojaa veer Zaterdag begint het op 6 uur ga je mee
?