Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zit, fijn dat hij wat gevonden heeft, dan kunnen ze er tenminste wat aan doen he
Maar met de drugs moet het weer lukken. Heb nu net het eerste pilletje op (moest bij het eten) en voel me nu wel fijn... Even geen last van de rug is voor de verandering erg prettig! 
Prijs voor het lenen van mijn ponypaard is het uitmesten van de stal (hihihihi
)
djinnie schreef:He Sil, dat geloof ik graagMaar met de drugs moet het weer lukken. Heb nu net het eerste pilletje op (moest bij het eten) en voel me nu wel fijn... Even geen last van de rug is voor de verandering erg prettig!
Enne, Falli, als je morgen niets te doen hebt... Dikkie Dik staat geheel tot je beschikkingPrijs voor het lenen van mijn ponypaard is het uitmesten van de stal (hihihihi
![]()
)
spettertjuh schreef:Hey Aniet. Was het lekker op het strand?

AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Hey Aniet. Was het lekker op het strand?
nu al veels te heet maar ook ff lekker bij mac D. geweest hihi.Nog lekker aan het werk
doppie45 schreef:
stelletje kleppers 
Was gezellig Anoeska

). Dit zou ideaal zijn voor haar omdat ze zo wel haar rug traint maar niet haar benen belast.

djinnie schreef:He Sil, dat geloof ik graagMaar met de drugs moet het weer lukken. Heb nu net het eerste pilletje op (moest bij het eten) en voel me nu wel fijn... Even geen last van de rug is voor de verandering erg prettig!
Enne, Falli, als je morgen niets te doen hebt... Dikkie Dik staat geheel tot je beschikkingPrijs voor het lenen van mijn ponypaard is het uitmesten van de stal (hihihihi
![]()
)
ga ik met moskai mee
Je kan me alleen niet sms-en wanneer en of je met hem gaat rijden Fal, want tja, dode foon doet niet veel...grrrr.... Zondag, eind van de dag, heb ik mijn oude foon weer ter beschikking en ben ik weer bereikbaar...
Hopenlijk gaat ze zich snel wat beter voelen in haar ruggetje en daardoor ook in haar (achter)benen! Falli schreef:Falli schreef:Heeft iemand Tessa van Dox toevallig op stal gezien... die probeer ik al de hele dag te bereiken..?!?!
Laat maar.. ik heb een onderzoek ingesteld.. en ik ben al achter de waarheid..![]()
![]()

spettertjuh schreef:Als Blando zich niet kan gedragen in deze nieuwe groep zet ik hem tussen de merries in bij Challenge en tante Corrie, mogen die hem opvoeden en ik geloof dat hij mag lopen dan en dat ie dan wat geleerd heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()