Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Morgen meer info ^^ Lupi schreef:Zou je ms die van seizoen 3 op een CD ofzo kunnen zetten voor mij?Mag je in ruil een stukje hobbelen op Aranka
Heb je geen tijd om elke maandag voor de tv te zitten??
Weten jullie vast wel. JuuLePuuL schreef:Neeee nu is mn hele c-schijf eraan!! alles vol :S
Lupi schreef:Ik vergat het steeds, en nu heb ik al erg veel afleveringen gemist :s
Maar dan moest ik het in het weekend zien en dat vergat ik dan weer. Dus nu heb ik alles gedownload en alles al gezien
:D
Echt toevallig dat jullie het daar nu over hebben. Ik had de laatste keer zon foto gemaakt en daarop waren dus geen verstandskiezen te zien bij mij
Ik heb dus maar weinig verstand
Haha... Maar het goede nieuws was wel dat ik geen pijn heb bij doorkomen van de kiezen en ze zijn ook erg moeilijk schoon te houden omdat ze zo achteraan zitten. Dus goed poetsen!! Anders heb je nog de kans dat ze eruit getrokken moeten :S :S
), denk dat ik het gewoon goed moet invetten eerst, dat is nog niet gedaan. 

RianneH schreef:Mooi hoofdstel!! Leuk kleurtje en schattige glimmertjes
Dus ik meld me ook!! ---> Rianne en euhm.... Full? Maar cob en pony mag ook, Libje kan wel een nieuwe gebruiken
Liberty was trouwens lekker gek vandaag!! Bokkend de bak door
@Lydia, ja het is 18 maart, ik snap niet hoe ik bij 16 kom hoor... Heb met de vereniging afgesproken om 's avonds te schrijven dus als we half 2, twee uur weg gaan is op tijd genoeg.
@Lupi, ga je ook weer mee?
Leuk

Maar in ieder geval fijn dat je weer kan rijden! En beterschap verder he!!
Hopelijk is het snel weer over.
en dan zondag lekker mee. Op de hoeve hoef je ook niets anders te doen dan te kijken
En het is wel gezellig
Kom ga mee!!
en nu heb ik allemaal blauwd plekken op m'n bovenbenen
En mijn rijbroek is kapot!
Maar vooruit, ik ga wel mee
Tot hoe laat moet je schrijven? Wil wel graag voor 11u thuis zijn omdat ik de volgende dag weer gewoon aan het werk moet (ik wil vakantie!)