Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:lekker dan Bren. Ik heb een bult op mijn voorhoofd van Ilion die met zijn kop tegen mijn hoofd botste, de lekkere schat.... Paardrijden is gevaarlijk maar niet rijden is net zo link.....

ShirleyA schreef:Hahahah als ik jou was zou ik een harnas kopen, ik zie je al gaan hahahhaah

)Dabo schreef:Had jij gister ook feest in het land dan, Daan?
Hoe ging het in het ziekenhuis? Moest je voor jezelf heen? of stel ik nu een domme vraag? Misschien moest je wel op bezoek bij iemand..?
Wild Rose van Naadje staat lekker op stal. De verhuizing van het paard liep zeer soepel! Ze liep zo die trailer in.. voor haar beurt nog eigenlijk! hahahaha
Alleen om die trailer van het trailerparkeerterrein te halen.... dat was meer werk!
en dat terwijl ik haar transportbeschermers enz. omgegeven had die ze ook nog nooit om heeft gehad
.
Azzaro schreef:welkom natas! Ik baalde echt dat ik niet mee kon heb de hele dag gewerkt... * boring*
Maar goed je moet wat he! Naast wie staat je paardje en sta je in de 6e of 7e straat?

dat gebruik ik namelijk (bijna) nooit 
danifur schreef:Oh krijg nou wat... ik ben de N vergeten.![]()
Nou kan gebeuren..
Komt heus niet door msn taal![]()
dat gebruik ik namelijk (bijna) nooit
Ik ga lekker slapen! Ben moe, en morgen spreek k iedereen weer!
Truste!