Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amethyst_ schreef:Leukkk! Je bent nu al aan het rijden ofniet... Wel jammer, maar ik heb vanaf volgende week weer tijd!
symphatico schreef:Idd is ze niet even slim bezig in dingen. Vroeger ging ik dan ook wel met der om toen ik gewoon nog thuis woonde in zwolle, ook zij was eerder bij wilten weg gegaan met dundee ivm een heel gedoe enz..
Maar goed op welke stal was dat dan die stage?
Ik zelf heb ook opleiding paardensport gedaan, ik heb bij Peter Paul Bosch te Nagele stage gelopen was een geweldige stageplek, en daarna heb ik bij Marjan Post te Urk stage gelopen waar ik ook onwijs gezellige stageplek was.
En heb dag stage gelopen bij Pim Mulder.
En trouwens nog gefeliciteerd..!!
Jolien87 schreef:had t idd gezien, da's niet eventjes een klein prijsje erbij ofzo:S
Nouja, wat moeten we anders he.
Heb op Igor gereden, was echt wel weer werken aan mn houding maar heb de les weer goed uitgezeten:)
symphatico schreef:@Miss_blimm, ken je mij even op weg helpen dan als je even iets verder verteld wie jij ook alweer was, maar ik zag wel in je profiel in je paardengedeelte dat je het over voicy had dat dat je paard oid was, hopelijk spreken we over hetzelfde paard, de voicy die ik me nog beetje ken herinneren was dacht ik donkerbruin tot beetje zwartig en wou altijd dolgraag springen ging liever te snel over de hindernissen dan te langzaam.
En heeft in de stal naast dundee gestaan iig die voicy die ik nog herinner en van de fam. van Rotterdam is/was.
Ik hoop dat je me wat op weg ken helpen, ik heb zo ongeveer tot mijn 13e op manege wilten gereden.