Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:52

Goede middag!

Nee, helaas geen berichtje uit Turkije
Ik ben zondag ziek wakker geworden, 40,2 graden koorts en een keelontsteking enz enz. Gelukkig heeft Den op t laatste moment nog een vriend kunnen regelen die voor mij in de plaats kon, zodat hij toch op vakantie kon.

Ik baal er echt zo ontzettend van, niet te omschrijven, maar goed, als je ziek in Turkije ben schiet t ook niet op, dus het is wel beter dat ik thuis ben gebleven.

We gaan waarschijnlijk ergens in de zomervakantie nog een keer samen op vakantie gelukkig. Nou ik hoop dat ik snel beter ben, dan kom ik ook weer naar stal...

Ik ga maar weer snel naar mijn bedje, want ik trek t niet helemaal meer..
Kuss

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:04

Jemig Daay dat meen je niet!!!!! pfffffffff Dat is even balen zeg!
Ik hoop dat je snel beter bent!

Ik ben net terug van de camping en we hebben het weer heerlijk gehad!!

Ik had ook aardig wat bij te lezen hihihi

Peet ik ben het helemaal met je eens...Anique, je bent een engel

Straks ff wat meer reageren, maar nu eerst de was doen en alle zooi opruimen!

kusss Mir

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 16:42

Heey Daay,

Wat klote man!!!Hopelijk ben je snel weer beter

Beterschap (K)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 18:11

lieve Dayna wat is dat zwaar kl*te meid.
ik geloof dat je alleen daarom al ziek bent meid hihi
nou knap lekker op en doe rustig aan
het is zeker beter hier ziekte zijn dan daar.
dikke knuf meid xx

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:49

xDaayx schreef:
Goede middag!

Nee, helaas geen berichtje uit Turkije
Ik ben zondag ziek wakker geworden, 40,2 graden koorts en een keelontsteking enz enz. Gelukkig heeft Den op t laatste moment nog een vriend kunnen regelen die voor mij in de plaats kon, zodat hij toch op vakantie kon.

Ik baal er echt zo ontzettend van, niet te omschrijven, maar goed, als je ziek in Turkije ben schiet t ook niet op, dus het is wel beter dat ik thuis ben gebleven.

We gaan waarschijnlijk ergens in de zomervakantie nog een keer samen op vakantie gelukkig. Nou ik hoop dat ik snel beter ben, dan kom ik ook weer naar stal...

Ik ga maar weer snel naar mijn bedje, want ik trek t niet helemaal meer..
Kuss

Oooh meid wat erg voor je Ik hoop dat je snel weer beter wordt en dat jullie het van de zomer nog dunnetjes over gaan doen. Hopelijk zal Den er nog wel genieten nu jullie niet saampjes gaan...
Tot gauw Day

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:45

oke dan peet dus inplaats van aanelkaar k l o t e... moet je gewoon kl*te zeggen

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:47

dus met klote bedoelde ik eigenlijk kl*te

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:41

Jeetje Dayna, dat is knap vervelend.
Hoop dat je snel weer opknapt.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:24

Goedemorgen allemaal!

Daay ben je al weer een beetje opgeknapt? Ik hoop het wel hoor. Echt zo balen voor je dat je nu niet op vakantie bent...Kan me voorstellen dat je er echt van baalt...

Ik ben weer aan het werk. De kids zijn wel lekker rustig, dus heb ik even tijd om te bokken.
Jullie ook allemaal aan het werk vandaag of zijn jullie nog een dagje vrij?

Vanmiddag ga ik weer hard aan het werk met Yus. Ik heb van Anique begrepen dat hij heerlijk gelopenheeft de afgelopen dagen. nog een dikke kus daarvoor Anique

Ik heb hele veel zin in volgende week zondag joh!! Whiii heel de stal in polonaise naar de wedstrijd hihihihi Is de startlijst al bekend eigenlijk? ik hoop dat het 's ochtends is, want dan wil vaders me wel rijden, maar 's middags kan ik vergeten hahaha Het Nederlands ellftal speelt dan en dat wil hij wel erg graag zien.
Kan ik me wel voorstellen hoor..Vadertje doet al veel te veel voor me

He en even wat anders....
Ik lees net in een ander topic dat onze stalnaam in een niet al te positief daglicht wordt gesteld. En dat nog wel door iemand die hier voor zover ik weet nog nooit geweest is..
Ik heb er even over na zitten denken en ik denk dat het het beste is dat wij als stal ons niet gaan verlagen tot het doen van dit soort uitspraken. Laten wij lekker de eer aan onszelf houden
Ik ben al dat gezeik namelijk meer dan zat...

Kus Mir

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:44

Yustin schreef:
Goedemorgen allemaal!

Daay ben je al weer een beetje opgeknapt? Ik hoop het wel hoor. Echt zo balen voor je dat je nu niet op vakantie bent...Kan me voorstellen dat je er echt van baalt...

Ik ben weer aan het werk. De kids zijn wel lekker rustig, dus heb ik even tijd om te bokken.
Jullie ook allemaal aan het werk vandaag of zijn jullie nog een dagje vrij?

Vanmiddag ga ik weer hard aan het werk met Yus. Ik heb van Anique begrepen dat hij heerlijk gelopenheeft de afgelopen dagen. nog een dikke kus daarvoor Anique

Ik heb hele veel zin in volgende week zondag joh!! Whiii heel de stal in polonaise naar de wedstrijd hihihihi Is de startlijst al bekend eigenlijk? ik hoop dat het 's ochtends is, want dan wil vaders me wel rijden, maar 's middags kan ik vergeten hahaha Het Nederlands ellftal speelt dan en dat wil hij wel erg graag zien.
Kan ik me wel voorstellen hoor..Vadertje doet al veel te veel voor me

He en even wat anders....
Ik lees net in een ander topic dat onze stalnaam in een niet al te positief daglicht wordt gesteld. En dat nog wel door iemand die hier voor zover ik weet nog nooit geweest is..
Ik heb er even over na zitten denken en ik denk dat het het beste is dat wij als stal ons niet gaan verlagen tot het doen van dit soort uitspraken. Laten wij lekker de eer aan onszelf houden
Ik ben al dat gezeik namelijk meer dan zat...

Kus Mir

Heeey Mir, ben je eindelijk weer in town Jaah Anique heeft weer goed voor je jongen gezorgd hoor! Over dat laatste pb ik je wel even

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:03

Mogge allemaal

De week is weer begonnen en wat zijn die dagen toch hard gegaan zeg. We zijn afgelopen weekend veel met de caravan bezig geweest. Dave en ik zijn zondag de voortent wezen opzetten en dat ging heel goed. Dat moeten we ook eens gedaan hebben hé! En gister zijn we naar CampoWorld geweest en hebben allerlei leuke spulletjes gekocht voor in de caravan. We krijgen ontzettend de kriebels

Gister zouden we (Ghit, Wil en ik) les krijgen van Con maar die blijkt met koorts op bed te liggen. Nou Con, ziek maar goed uit en we hopen je gauw weer in goede gezondheid te zien

Jaja nog maar 5 nachtjes slapen en dan hebben we weer een gezellig wedstrijddagje met elkaar. Ik heb er ook zin in en we hebben waarschijnlijk ook nog heel mooi weer

Ghit nog bedankt voor het buitenzetten van de paardjes. Ik hoop dat Freed zich zondag wel iets beter gaat gedragen dan afgelopen zondag Zoo wat ging hij tekeer zeg, die bulldozer van je!! Het wordt een echte macho sinds hij bij de dames staat.

Nou meiden ik ga even wat doen, ik kijk straks wel weer even om het hoekje

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:41

heb hem gelezen Lin!! Thanks voor de info !
Connie beterschap!!!

Mogen de paardjes het land alweer op of kan dat nog niet ivm het maaien?
xxx

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:43

Was vanochtend naar de huisarts geweest en ze zei dat ik bloed moest laten prikken, omdat ik bij de keelontsteking, pijn in al me gewrichten had en dat kan een een of andere bacterie zijn.
Moest ook gelijk laten prikken om te checken of ik ergens allergisch voor ben, omdat ik bijna altijd verkouden ben.
Ze zei ook dat t pfeifer zou kunnen zijn, maar ik voel me helemaal niet moe, dus dat zal wel niet..
Eerst dacht ik dat ik wel door zou worden verwezen naar een kno-arts om mijn keelamandelen er uit te laten halen, omdat ik wel vaker een flinke keelontsteking heb, maar dat doet ze pas als ik er dit jaar nog een krijg. (dus het wordt gelukkig weer uitgesteld)

Oh My God, ik had heel lang geleden de laatste keer mijn bloed af laten tappen, dus ik zat me helemaal op te fokken. Pff ik was zoo zenuwachtig Ze prikte eerst in mijn linker arm ging ik bijna hyperventileren kwam er geen bloed uit. Ja hoor heb ik dat, ben ik zo zenuwachtig, moet ze nog een keer prikken. Dus zij naar me andere arm ik mij ogen dichthouden en wegkijken, toen was het zo gedaan hihi, de tweede keer prikken deed een stuk minder pijn gelukkig. Achteraf dacht ik echt zo, waar stelde ik me zo voor aan

Maar goed ik heb vanmiddag de uitslag, dus dan laat ik t denk k nog wel f weten..
Laatst bijgewerkt door Dayna op 06-06-06 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:44

Ik heb trouwens vandaag geen koorts meer gelukkig, dus hopelijke ben ik op de goede weg hihi

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:57

Ahhh, die arme Daay. Heb jij dat weer he! Maar dat is wel snel dat je vanmiddag de uitslag al krijgt dan. Heb je je in het Reinier de Graaf laten prikken? Misschien heeft mijn moeder je wel geprikt, hihi! Want die doet namelijk aan mensen leeg prikken, hihi!

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:04

xDaayx schreef:
Ik heb trouwens vandaag geen koorts meer gelukkig, dus hopelijke ben ik op de goede weg hihi

Nou ik hoop het ook voor je. Hopelijk komt er iets uit het bloed, dan weet je tenminste of je wat onder de leden hebt en dan kan je er medicijnen voor krijgen. Maar ik wist niet dat je zo'n "held" was . Je rijdt wel iedere wilde hengst, hoe drukker hoe gekker maar je bent bang voor een prikje

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:17

Nou Daay ik ben benieuwd wat de uitslag is. Ik heb zelf ook een vreselijke hekel aan prikken brrrrrr

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:29

Zijn jullie allemaal al op stal ofzo??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:34

Nou ikke niet hoor, dat wordt niet eerder dan vanavond Thom zal zijn stal ook wel uit springen bijna haha. Nou ja, hij valt in ieder geval weer wat af en dat is wel zo prettig voor zijn gezondheid

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:40

Ik niet...Ik verveel me de neten...Zou vandaag herexamen doen,maar heb ik uitgesteld naar donderdag...Omdat ik dan nog even extra kan leren

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:41

en dan is het nog de vraag of ik mee kan doen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:49

peetorlan schreef:
Ook wil ik aniqeu ff in het zonnetje zetten.
Want je bent een heerlijke meid en zorgt heerlijk voor die bolle van Mir en Aad dikke kusjes meid.

ach jeetje, ik wordt er gewoon weer stil van, hartstikke lief! Ben gewoon blij dat ik zulke fijne mensen om me heen heb, zeker omdat ik het de laatste tijd weer even een beetje moeilijk heb.
Zeker de komende weken gaan zwaar worden, gewoonweg omdat ik dan toch weer wordt herinnert aan een jaar terug...

Maar we blijven lachen

Een bedankje van mijn kant is dus ook wel op z'n plaats, ik heb het heerlijk naar mn zin bij jullie en ben blij dat ik lekker de bolle kan rijden voor mir, want dat miste ik wel hoor

jeetje daay, balen voor je meid! gelukkig ligt er dus nog een vakantie in het verschiet!

en over vakanties gesproken, LIIIIIIIIIIINDAAAAAAAAAA

het wordt tijd dat ik nieuwe quotes in mn onderschrift zet met al die knuffels hier van iedereen

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:25

ik ben ook nog op me werk
ik moet nog een uurtje

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:26

De uitslag: geen pfeifer (had ik ook wel kunnen vertellen) en ik moet aan de penicilline..
Voor deze uitslag had ik net zo goed geen bloed kunnen laten prikken

Over drie weken zijn de uitslagen van de allergietesten binnen, dus die f afwachten. Hihi alles goed, zolang er geen paard bij staat

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 17:12

zo net ff gegeten.
ik heb de bodywarmers klaar dames voor de wedstrijd
dus we zien er gaaf uit van het weekend hihi

straks gaat ik lekker ff naar whissie toe longeren en knuffe
volgende week woensdag komt vollars haar nakijken.
dus duimen he
dayna ik hoop ook niet dat het allergie voor paarden is hihi