Goedemorgen allemaal!
Daay ben je al weer een beetje opgeknapt? Ik hoop het wel hoor. Echt zo balen voor je dat je nu niet op vakantie bent...Kan me voorstellen dat je er echt van baalt...
Ik ben weer aan het werk. De kids zijn wel lekker rustig, dus heb ik even tijd om te bokken.
Jullie ook allemaal aan het werk vandaag of zijn jullie nog een dagje vrij?
Vanmiddag ga ik weer hard aan het werk met Yus. Ik heb van Anique begrepen dat hij heerlijk gelopenheeft de afgelopen dagen. nog een dikke kus daarvoor Anique
Ik heb hele veel zin in volgende week zondag joh!! Whiii heel de stal in polonaise naar de wedstrijd hihihihi

Is de startlijst al bekend eigenlijk? ik hoop dat het 's ochtends is, want dan wil vaders me wel rijden, maar 's middags kan ik vergeten hahaha Het Nederlands ellftal speelt dan en dat wil hij wel erg graag zien.
Kan ik me wel voorstellen hoor..Vadertje doet al veel te veel voor me
He en even wat anders....
Ik lees net in een ander topic dat onze stalnaam in een niet al te positief daglicht wordt gesteld. En dat nog wel door iemand die hier voor zover ik weet nog nooit geweest is..
Ik heb er even over na zitten denken en ik denk dat het het beste is dat wij als stal ons niet gaan verlagen tot het doen van dit soort uitspraken. Laten wij lekker de eer aan onszelf houden
Ik ben al dat gezeik namelijk meer dan zat...
Kus Mir