Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar hij was ontzettend braaf en deed geen gekke dingen daar was ik helemaal trots op .
micky schreef:Hallo allemaal ,
Zoals beloofd hier ff een verslagje van mijn eerste les bij Sander Marijnissen
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben flink door de mangel gehaald ben helemaal gebroken en ik ben samen met Marijke er naar toe gelopen, Orambo vondt het wel heel spannend buiten en heb zich helemaal leeg gepoept![]()
![]()
maar hij was ontzettend braaf en deed geen gekke dingen daar was ik helemaal trots op .
Ook daar in de rijbak was ie heel braaf alleen moest ie wel aan al die spiegels wennen
Ik heb vooral veel bassis gereden het simpel weg recht richten van je paard ,omdat Sander vondt dat ie wat scheef was en ik moet vooral aan mijn eigen houding heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gaan werken en de volgend keer moet ik zonder beugels gaan rijden ,ik ga alvast een beetje oefenen want anders ..............
ik moet zeggen dat ik ff met beide benen de grond terecht ben gekomen omdat ik zelf dacht dat ik wel netjes reed maar er is dus nog heel veel werk aan de winkel , naar mate de les ging het wel wat beter ,Sander vertelde ook waarom dit ,waarom dat .
ik ben zo blij dat ik het gedaan heb , dit ik echt nodig !!!!!!!!
Het leuke vondt ik dat als me iets lukte dat ik gewoon kippevel ervan kreeg klinkt misshien stom maar er ging echt wat door me heen ,ik was zooooooooo trots op Orambo .
het was echt leerzaam ik voel mij echt HAPPY.
ik weet dat ik het nog zwaar ga krijgen maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
![]()
![]()
Hackie schreef:Nog iemand anders hier? Sjorsie en ik zijn maar op MSN overgestapt
gezellig hoor 
sjorsie schreef:Hackie schreef:Nog iemand anders hier? Sjorsie en ik zijn maar op MSN overgestapt
ik zie wel kijkers maar niemand van hiergezellig hoor
edit: Gieltje2002, GoogleAdsense, idje, ReGirl, Sway, Whoopi32 en 0 gasten, maak jezelf bekend zou ik zeggen
sjorsie schreef:Hackie schreef:Nog iemand anders hier? Sjorsie en ik zijn maar op MSN overgestapt
ik zie wel kijkers maar niemand van hiergezellig hoor
edit: Gieltje2002, GoogleAdsense, idje, ReGirl, Sway, Whoopi32 en 0 gasten, maak jezelf bekend zou ik zeggen
Hackie schreef:
Je zou een groene naam moeten krijgen Sjorsie
sjorsie schreef:Hackie schreef:
Je zou een groene naam moeten krijgen Sjorsie
Oh ja lijkt me leuk, mag ik dan ook mensen deleten
)
Yeah! 600 posts!
Sanniiy16 schreef:Jahoeeee
IK heb de baan hoor mensen
.
?
. Vandaag hebben Liquita en Shailo weer lekker op het land gestaan. Van mij mag het nog de hele maand september zo blijven. Vooral aan het einde van september want dan gaan we lekker weer op paardenkamp!!!!
.
). BYE!!! l0rdJ schreef:Ziron, heb je niet toevallig interesse in een zwart bont tinker hengstje haha, we hebben hem nu te koop staan maar merk wel dat tinkerhengstjes niet echt gewenst zijn! Het is echter niet mijn veulentje hoor die gaat niet weg! Maar wie valt er nou niet voor zo een lief koppie? gek toch, jammer dat er niet echt interesse in is, nu blijft hij weer hangen ik weet zeker dat ze hem dan gaat houden, inrijden en dan pas verkoopt hebben we er nog een rond lopen hihi. op zich wel een beetje gezellig:)
Maar zeg eerlijk, hier val je toch voor? meteen!?
l0rdJ schreef:ja die kunnen we, ook die komt hier normaal gezien in het topic. alleen al een tijdje niet gezien.
ja het zou wel leuk zijn om een keer met mekaar buiten te rijden, dan zouden we gewoon een keer moeten kijken lord kan eigenlijk met iedereen alleen als ze harder gaan vind hij het niet zo leuk. je kan vast het tinker stapje wel, zo langzaam mogelijk en als je alles maar kunt zien haha.
het is hier inderdaad bijna onmogelijk om een eigen stukje land en stal te vinden, mischien komt bij ons de boerderij ooit te koop heitema is ook al oud, wij (een vrouw) huurt bij de stallen, weiland en bak en wij stallen daar alleen en helpen haar gewoon met alles we zijn wel bang dat als het aan de verkeerde word verkocht we eruit moeten dat is zeker balen, en als er dan niets anders te vinden is balen we helemaal!