Ik ben alweer een tijd niet op de voortstede geweest, ik heb stage en dan kan ik dus geen prive lessen meer nemen, erg jammer.. maar ik ga in de vakantie wel weer even contact opnemen.
Machonito
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, waar het precies is weet ik ook niet, tegenover dat jachthaventje zeg maar bij de molen, maar het zal wel zijn wat jij zegt maar ik weet hoe ik er moet komen, maar verder niet hihi
_biondaa
Geplaatst: 10-06-10 18:44
Lekker toch, voor de paardjes! Die hebben zo hard voor ons gewerkt, dus dan kunnen ze wel genieten in de wei
Machonito
Geplaatst: 02-07-10 10:41
Hoe gaat het met jullie paardjes.
Met Baron en Macho gaat het goed. Baron kan je straks naar de manege rollen zo lekker heeft hij het op zijn land tonnetje rond is hij al geworden hahahaha
ik hoorde dat Madness is ingeslapen omdat die op het weiland trappen heeft gehad en zijn been op 3 plaatsen gebroken was.. wat vond ik hem altijd een schatje
Machonito
Ik kom even heel brutaal in jullie topic binnenvallen. Ik woon sinds kort in Den Haag en ben op zoek naar een stal voor mijn paard in de buurt. Iemand gaf me de tip eens bij de Voorstede te vragen. Nu kan ik geen website vinden, weet iemand of die er wel is? Zo niet zou iemand mij dan kunnen vertellen wat voor faciliteiten er zijn en wat de prijzen bedragen?
Alvast bedankt!
Machonito
Potverdikkie....!!!!!! Er is zelfs een Voortstede topic Meld ik me ook!!!
De meeste zullen mij wel kennen (ook uit het verleden ) Maar wil mijn Voortstede verhaaltje graag vertellen....
Ik begon in 1988 in de les van Hannie op HANSJE Wat een lol!!!! Heb op menig paardje gehobbeld en toen waren Puck, Arno en Renny me favoriet! Arno kon je in het begin (stiekem) aan de teugel rijden Menige voelde zich dan een echte ruiter.....En Renny... zo'n prachtig schimmeltje Die helaas ongelukkig terecht is gekomen Heb ook een tijd in de les bij Maya gereden en daarna bij Madelein. Dibbes en Jasperina zullen mij ook nog eeuwig bij blijven!!!!
Zag aan het begin van het topic de naam Faust voorbij komen.... die naam kan ik me nog goed herinneren en het paard ook. Maar waar ik hem van kende.... geen idee!!!!
En nu moet ik zeker mijn naam erbij zetten????????
Machonito
ja ik wil wel weten wie jij dan was hhaha dus naam graag en evt een foto want dan herken ik je vast.
Ja renny een leuk pony'tje die helaas naar het land toe verkeerd in de geul kwam van de mesthoop en zo een hoop schade aan richtte in zijn schouder die dus afgescheurd was.
mischien ken je mij nog wel. Ik had toen een pony die Jacqie hete een appaloosa pony en reed daar lessen. Ik stond daar niet op de manege met haar. maar bij van paasen.
en later ging ik Anne verzorgen een mooie fries die in de manege gang stond bij de spuitplaats.
Cahill
Geplaatst: 09-08-10 07:11
Wie ik was????? Wie ik BEN zul je bedoelen!
Heidi..... ik ken jou En jij mij ook
Hihi dit gaat leuk worden..........
Machonito
Geplaatst: 09-08-10 08:57
ja hahaha oke maar nu is het nog steeds een raadseltje voor mij
WIE BEN JE NOU HAAL ME UIT DE NIEUWGIERIGHEID.
welk paard reed jij het meest of verzorgde jij
en heb je nu een paard en waar sta je
Ik sta hier op de Voorstede met 2 paarden 1 van 87cm en 1 van 152.
oke nu niet want ons paarden staan nu op het land.
Geplaatst: 09-08-10 21:34
was jij vroeger een heel vervelend meisje
Cahill
Geplaatst: 10-08-10 07:15
Hmmmm wat is vroeger??? Streken verleer je niet
Bedoel je dit vervelende meisje? Want ik voel me wel erg aangesproken.....
Machonito
Geplaatst: 10-08-10 08:58
hahaha precies wat ik in me gedachten had en ja een vos verliest niet zijn streken whahahaaha (het is dat alle foto,s zijn ingepakt en opgeborgen in een berging want ik heb nog een foto van jou samen met punkie toen jij nog heeel klein was dus wees maar blij )