manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:30

Ja, arme Flax! t zal je maar gebeuren. Stapt je grote liefde ineens de trailer in en verdwijnt.. Voorgoed! *snif*
Thirz schreef:
vandaag van het zonnetje genieten zat er niet echt in geloof ik! Arme jullie. Ik geniet er volop van hoor, tijdens mn werk, tijdens het paardrijden en gewoon thuis in de tuin! Alleen bruin ben ik nog niet echt, duurt altijd even......

Tja hebt mensen die wel in t sonnetje kunnen zitten en je hebt mensen die dat niet kunnen (Gelukkig heb je ook mensen die snel bruin worden )
Morgen hoef ik ook niet naar school, dus kan ik ook lekkr de héle dag van t sonnetje genieten Moet t ie wel langs komen natuurlijk, maar als het goed is was dat afgesproken

Whieie, tis alweer lekkr weekend! Nog mensjes die mee gaan stappen zaterdagaaf?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:35

Ik wel denk ik.........enne het is nog maar de vraag of je mee mag he?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:36

Ik wel denk ik.........enne het is nog maar de vraag of je mee mag he?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:42

Tuurlijk mag ik mee mariekje, ik ben altijd lief... weet je tog Hihi zal braafjes mn mond houden zaterdag goed?
en tuurlijk ga je mee de stad in, is gezellie *kan je meteen een beetje op me letten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:44

Nou, ik weet niet of ik mag hoor, en als ik mag, moet ik om 1 uur thuiszijn.... Tuurlijk niet, ik ga fijn mee hoor! Ben zondag lekker vrij, dus dat komt helemaal goed!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:50

Citaat:
moet ik om 1 uur thuiszijn....

en nuchter hè thirz! Zal je dan wel even thuis brengen goed? weet ik zeker dat je thuis aangekomen bent, anders blijf je weer ergens hangen en ben je nog veels te laat thuis!
Hihi, fijn hoor zondag vrij.. kan je zaterdag fijn stappen en zondag lekkr uitslapen *en smiddags lekkr in t sonnetje zitten natuurlijk, want die heb ik besteld

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:54

Nou, ze geven voor zondag geen mooi weer af hoor! Maar dat geeft niet, want ik ga dan schilderen in het nieuwe huis van mn nicht...ben ik heel goed in namelijk (ik ben nog net niet melig, maar het niveau is weer erug hoog! Als dat maar goed komt morgen )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 21:01

haha morgen? wat is er morgen dan Owja de meeting bij de Sheel!
Hihi en ik begin hier ook een beetje melig van te worden Maarja dat mag hè, aan t eind van de week
Heb ook al egt zin in zaterdag (hihi, heb een vermoeden dat t een melige dag gaat worden!)
Nou Thirz de schildersvrouw (tjee wel van alle markten thuis hè, ook al tuinvrouw) tot morgen bij de Sheel, Hihi! *ben benieuwd hoe t gaat aflopen morgen, ziet ons al liggen op de grond.. ikke naast de fiets gevallen en thirz met nog net de teugels van Nous in der handen Hihi, komt helemaal goed morgen! *hoop ik*

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:29

Wow d'r is weer een hoop afgekletst hier! Ik ging vanmiddag naar Jud en ben tot net gebleven; was moeilijk om naar huis te gaan Maar ik ben ook van de partij zaterdag hoor; kom op de terugweg uit Oostkappel gewoon ff door naar Natio! Enneh... jullie kunnen gewoon niet allemaal om 1 uur thuis zijn, want dan ben ik er vast net hahaha! Sta ik daar met al mijn vrienden...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 19:37

Nou, de meeting met Annemijn en Nous is goed verlopen hoor! Eerste reactie Annemijn: ow, had dr veel groter verwacht...... Geeft niets hoor, het was gezellie en Nous is een prima ponnie he

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 20:06

Tja foto's bedriegen nog wel eens!
Thirz schreef:
Als dat maar goed komt morgen

Hihi, tog nog goed gekomen hè! Beiden op tijd bij de Sheel (was nog ff heel hard zoeken, maar ik heb um gevonden!) & Geen zandruiterjes!
Nous is een super ponie Ging ook best goed onderweg, alleen nog even last gehad van een gillende fazant en een bijtende reiger, maar ook die hebben we weten af te schudden Gelukkig bleef de bijtende water-krokodil dit keer netjes thuis! *weet niet of we die wel overleefd hadden
en t was weer heerlijk weer vandaag! *thirz en ik zien er dan ook hier en daar lichtelijk roodachtig uit En we vonden t weer op dat moment zelfs nog een beetje tegenvallen, stond een best fris windje. Blijkt dat t sonnetje tog nog redelijk zn best aan t doen was. Zelfs tijdens het paardrijden, werk je aan een mooi kleurtje!
Vandaag zelfs nog ff een fjordenmans gemeet egt zo'n een dropje, maar wel een beetje ziekjes... t arme paardje!
Citaat:
jullie kunnen gewoon niet allemaal om 1 uur thuis zijn, want dan ben ik er vast net hahaha! Sta ik daar met al mijn vrienden...

Hihi, kan ook best gezellie wezen!
Maarre ik ben nie van plan om al om 1 uur naar huis te gaan hoor (nouja, als ik mee mag stappen van Marieke dan hè! )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 20:12

Nou, die fjordenmans had het maar moeilijk! Tis een kleine fjord van zo'n 600 kilo Echt te zwaar dus!! Had een beetje last van hoefbevangenheid en de eigenaresse begreep niet echt waarom die nou op dieet moest geloof ik......

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 20:15

Ze was aan t wachten op de dierenarts.. Thirz gaf haar alvast een tipje: "Tja, waarschijnlijk zal hij wel op rantsoen moeten" Daar begreep zij dus helemaal nix van. Of ze kende t woord niet of ze snapte niet dat hij tog iets té volslank was *hoezo roze bril*

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 20:28

oeh, spannend Wie is de Mol!
Nou marieke morgen weten we t... wie had er gelijk

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 20:56

Hahaha het gaat hier weer over de beroemde dubbelnekkige Fjord, zeer schaars ras heb ik mij laten vertellen... Wel goed dat hij nu een beetje hulp krijgt van de DA hoor; zo is het ook geen lolletje voor hem denk ik toch!
Super dat het zo leuk was bij Nous, Anne! Gelukkig was ze niet zo wilde als tijdens mijn fotosessie hahaha! Bijtende reigers en gillende fazanten zijn ook errug spannend, da's logisch!
Hmm nu ik dit zo typ bedenk ik me dat ze toch wel erg vreemde dieren in de buurt van stal Neerland hebben Nous gedraagd zich tenminste nog paards
Oh ja Thirz, in je auto door de Tunnel! Nou dat gaat best goed, als je onthoudt; op tijd remmen voor de tolpoortjes, niet harder dan 100 rijden, lichten aan en vooral je zonnebril niet ophouden! 3 van 4 dingen vergat ik bijna, waardoor de tunnel erg donker leek en ik gelukkig op tijd bedacht dat ze trajectcontrole doen in de tunnel! Al met al ging het dus prima hoor, met de 2e keer vandaag ben je zo gewend! En m'n autootje rijdt gewoon geweldig: morgen lekker naar Oostkapelle scheuren en 's avonds gewoon ff doorrijden naar Natio, zonder met iemand rekening te hoeven houden omdat het gewoon helemaal mijn eigen toetoet is! TOF!!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:28

heej hallo,

laat ook weer even wat van me horen.
heb het veel te druk...zucht.

Lijkt me leuk thirz om een keer op buitenrit te gaan!

Even kijken wanneer ik weer tijd heb voor leuke dingen....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 17:50

Bianz schreef:
Hmm nu ik dit zo typ bedenk ik me dat ze toch wel erg vreemde dieren in de buurt van stal Neerland hebben Nous gedraagd zich tenminste nog paards

Nou?! *tik, tak, tik, tak*
Ach ze lijkt tog wel t meeste op een paard hoor
Bianz schreef:
Hahaha het gaat hier weer over de beroemde dubbelnekkige Fjord, zeer schaars ras heb ik mij laten vertellen...

Jaja, zeer schaars ras. Maar.. Thirz en ik hebben zn hoeftekening Hij kon gister even niets nieuws schrijven vanwege zn wat slechte lichamelijke conditie, maar achter in zn stal had hij nog een stapeltje foto's+Hoeftekening liggen. Helaas zonder persoonlijke boodschap, maarja.. je kan niet alles hebben!

Haha, zie jou egt al rijden Bianz, in die tunnel "Hé wie heeft t licht uitgedaan? " en al die mensen die naast rijden maar denken, hoe kan je nou met je zonnebril iets zien hier Achjoh, zolang er maar geen ongelukken gebeuren valt t allemaal nog best mee! (net als bij paardrijden, hè Marieke )
Bianz schreef:
's avonds gewoon ff doorrijden naar Natio, zonder met iemand rekening te hoeven houden omdat het gewoon helemaal mijn eigen toetoet is! TOF!!

En niet zomaar een Toetoet, een super gave Toetoet Niet je radio vergeten hè (of laat je die dit keer thuis?) & Heeft je auto al een ander plekje dan onder de vieze, stuif boom?
Veel plezier met t tuffen in je Toetoet naar Oostkappelle (hihi, wat een zin ), plezier ín Oostkappele en we zien je wel verschijnen in de Natio!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 00:44

OMG wat heb ik een k*tavond gehad

Het plan was om samen met een groepje vriendinnen/vrienden uit te gaan. Helaas bleef alles achter in Bar American op een paar knurften en mijn vriend na. Gezellig voor mij.... in mn eentje Geen vriendinnen om mee te dansen en de enige waarmee ik t kan vinden (vriendlief) daar had ik ruzie mee hahaha.
En voor de duidelijkheid; op mijn vriend na zaten er van mij geen vrienden tussen, dus geen rare dingen van me denken zo van "waar gaat zij dan mee om "
Mjah goed... volgende keer beter zullen we zeggen

Jullie wel een toppie avond gehad?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 14:37

Ik ben gister avond naar de film geweest, final destination 3, was wel lachen ! Ze gingen allemaal nogal bloederig dood, net zoals in de vorige 2 delen.
Verder was ik na de film zo gaar dat we niet meer naar de stad zijn geweest...

Ook hebben Cis (Ladylada) en ik nog op Sharon gereden, maar ze wilde echt niet meewerken! Ze wilde met geen mogelijkheid naar beneden lopen. Dit komt ook doordat we in de buitenbak reden, dat is een Z dressuurbak, dus super groot. En als je dan de bocht door rijd ziet Sharon zo'n end "lange zijde" voor zich dat ze meteen begint te rennen. Het was ook pas de tweede keer dat ik met haar in de buitenbak reed.
Daarom hebben we op t eind even de slofteugel eraan gedaan en toen was het opeens een heel andere pony! Echt zo FRUSTREREND!
Vandaag ga ik haar dus maar lekker aan t werk zetten!
Hier nog wat foto's van gister avond, ze zijn dus niet zo mooi!

Ik heb even dr warmgereden, daarna ging Ciska erop.
Afbeelding
Beetje donker
Afbeelding
Even wijken om een beetje soepel te worden
Afbeelding

Toen ging Cis erop, ze liep echt ontzettend te klooien met dr hoofd!
JAAA CIS! ZE DOET T zonder slof!
Afbeelding
Afbeelding
Dus bijna alleen foto's van met de slof eraan
Afbeelding
Sharon kan op 1 been staan!
Afbeelding
Beetje wazig, stomme camera! De lens was vies
Afbeelding
Uitstappen
Afbeelding
Klaar!
Afbeelding

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 17:42

Leuke foto’s hoor Bar & Cis.
Balen dat niet egt gezellie was Kim, kon je niet met de rest in Bar American blijven? *kon vriendlief gezellie in zn eentje naar de Natio
ik heb t best naar mn zin gehad weer hoor. (hihi, Tamara groet u )

Hoe is t met je knie Bianz?
Nog drank controle gehad onderweg *t zal vast niet iedere week controle tijd zijn...
Wij waren opweg naar huis, lag er iets op de weg (plastic zakje ofzo, of takjes of..) Kwamen we dichterbij bleek t een lapjes kat te zijn. T arme dier zat helemaal verstijfd van schrik op de weg Heel voorzichtig maar langs gereden (best rot, stel dat hij dan net bedenkt dat hij niet meer stil op de weg wil zitten.. loopt ie zo onder de auto ) Zelfs toen we langs waren bleef hij zitten, terwijl er niet eens een auto langs kwam... Hoop dat ie tog wel zo slim is gweest om aan de rand van de weg maar te gaan zitten bekomen van de schrik.

Ben ook egt benieuwd of Patrick al een heel spannend smsje heeft gestuurd naar Sander Hihi
Vind ook egt wel dat ze de 17e even langs moeten komen hoor, kleine moeite tog? Zal ik ff zorgen dat de shetties ruiterloos zijn op dat moment *Ruud ook nog even overhalen, de flauwerik!

Vandaag lekkr weer een rondje buiten gehobbeld op Nalex (Hihi, valt me nou ineens op; Nusanna, Nanda, Nalex ) Nalex is egt een geweldig paard buiten (brede haflinger) Tis net als Nous een enorme held op sokken. Alleen Nalex is dan ook nog eens bang voor van die grote wolven met van die enorme tanden, zoals Tekkels, Jack Russels en baby Retrievertjes Hihi, lekkr aan t draven in t bos, staat er ineens een hondje om de bocht; meteen op de rem (en de rest er als een kettingbotsing boven op. Uhm Halt! ) Net voor t galopperen (een pittige draf dus ) stond ie ook ineens op de rem, meneer moest eerst even mesten *Oops Sorry!* De andere 2 paarden stonden helemaal in de kreukels in en op elkaar

Citaat:
final destination 3, was wel lachen ! Ze gingen allemaal nogal bloederig dood, net zoals in de vorige 2 delen.

Lijkt me de ideale film voor mij *en ze sterfden nog lang en bloederig

Ondertussen had ik alweer een heel verhaal

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:35

Joehoe, daar ben ik dan!
Echt balen Kim, wil je eens leuk gaan stappen, blijven je vrienden ergens anders hangen... En in Natio hangen ook niet zoveel toffe types rond he
En die Patrick wist volgens mij niet zo goed wat ie met het doosje moest, hij wilde liever iets anders, maar helaas voor hem had ie pech, hihi! Had graag zn gezicht gezien toen ie erachter kwam dat het nummer van Sander was

We hebben jullie gemist in de stad Bar en Cis, we dachten dat jullie misschien nog zouden komen samen! Ons groepje was nu gewoon niet compleet! Maar wel coole foto's, jammer dat Shaar niet wilde luisteren zonder slof, volgende keer beter! Wanneer heb je tijd, dan wil ik dr ook wel eens even meeten in de grote rijbak, hihi

Ik heb vandaag geverft bij mn nicht! Toen we aankwamen zag ik Jud bij dr moeder, blijken dat Juds moeder en mn nicht buren zijn, grappig he! Nou, ik ben dr weer vandoor, van verfen wordt je moe

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 19:48

Thirz schreef:
En die Patrick wist volgens mij niet zo goed wat ie met het doosje moest, hij wilde liever iets anders, maar helaas voor hem had ie pech, hihi! Had graag zn gezicht gezien toen ie erachter kwam dat het nummer van Sander was

Ja ik ook! Hihi, misschien weet hij t nog niet eens, en hij maar smsen!
Maar uiteindelijk heeft hij nog wel een beetje zn zin gekregen... hij kreeg een nummer, dat t niet helemaal jouw nummer was.. Tja foutje bij t opzoeken en intikken! Heb je wel eens zo laat op de avond, na een paar mixjes
Thirz schreef:
Toen we aankwamen zag ik Jud bij dr moeder, blijken dat Juds moeder en mn nicht buren zijn, grappig he! Nou, ik ben dr weer vandoor, van verfen wordt je moe

De wereld is klein!
Nou lekkr uitrusten dan Thirz, enne niet dromen over enge kwasten en verfbussen hè *zucht, morgen weer school... dat weekend is gwoon altijd veels te kort!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 17:42

Heej mensen, het is gelukt!!! Kon gelukkig ruilen met iemand, dus ben de 17e vrij! De show kan dan doorgaan en ik kan me lol weer op met biertjes tappen die dag

Had de foto van Wiebe en zn broertjes nog naar m gestuurd en ik kreeg een mailtje terug dat ie er dolgelukkig mee was en dat zn moederdag ook weer gered was, haha Nouja, heb ik mn goede daad weer gedaan he! En die van ons (met oranje slingers) ging ie boven zn bed hangen....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 19:14

Citaat:
Heej mensen, het is gelukt!!! Kon gelukkig ruilen met iemand, dus ben de 17e vrij! De show kan dan doorgaan en ik kan me lol weer op met biertjes tappen die dag

Whieieie Super Thirz!
*denkt even over de show na.. k gloof dat ik een endje nog wel weet Nouja paar keertjes lezen straks en t komt vast weer helemaal boven borrelen! Hihi, heb er weer zin in; The Ladies in Pink komen er weer aan!

Haha, ben benieuwd wie er allemaal komen die dag Is de poster al verstuurd?
T moet dan wel een beetje lekkr weer zijn hoor. *niet zoals nu; regen!* En niet al te warm, anders smelt ik strax weer weg in die binnenbak (Stel dat ik mag ponyrijden ) Wat een eisen hè

Nou fijn dat Wiebe ook weer blij was (heb je iig niet zn hele moeilijke e-mail adres voor nix in getikt )
Thirz schreef:
En die van ons (met oranje slingers) ging ie boven zn bed hangen....

Haha, ja dat kan natuurlijk ook

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:20

he hallo,
heb afgelopen zaterdag mn vrijgezellenfeest gehad.
Ik moest in Boerengoed, met klompen van stof en wilco moest vrijdag in vrouwendracht, in die jurk en mits zag ie er echt niet uit,

maar ja, dat hebben we gelukkig weer gehad, een avondje voor banketstaaf lopen.
het was eigenlijk wel leuk.

nog 1 1/2 week en dan ga ik al trouwen, ben echt zenuuuuuwwwwachtiggggggggggg!

nog 4 daagjes werken en dan heb ik 2 weekjes vakantie, echt even lekker rustig mn huisje inrichten enzo!

zo mogen jullie weer een show rijden op de wijkdag?
op wie gaan jullie???

he cis, had jij mijn smsje vorige week nog ontvangen, want ik heb niks meer van je gehoord....?!