Bianz schreef:Hmm nu ik dit zo typ bedenk ik me dat ze toch wel erg vreemde dieren in de buurt van stal Neerland hebben

Nous gedraagd zich tenminste nog paards
Nou?!
*tik, tak, tik, tak*
Ach ze lijkt tog wel t meeste op een paard hoor 
Bianz schreef:Hahaha het gaat hier weer over de beroemde dubbelnekkige Fjord, zeer schaars ras heb ik mij laten vertellen...
Jaja, zeer schaars ras. Maar.. Thirz en ik hebben zn hoeftekening
Hij kon gister even niets nieuws schrijven vanwege zn wat slechte lichamelijke conditie, maar achter in zn stal had hij nog een stapeltje foto's+Hoeftekening liggen. Helaas zonder persoonlijke boodschap, maarja.. je kan niet alles hebben!
Haha, zie jou egt al rijden Bianz, in die tunnel "Hé wie heeft t licht uitgedaan?
" en al die mensen die naast rijden maar denken, hoe kan je nou met je zonnebril iets zien hier
Achjoh, zolang er maar geen ongelukken gebeuren valt t allemaal nog best mee! (net als bij paardrijden, hè Marieke
) Bianz schreef:'s avonds gewoon ff doorrijden naar Natio, zonder met iemand rekening te hoeven houden omdat het gewoon helemaal mijn eigen toetoet is! TOF!!
En niet zomaar een Toetoet, een super gave Toetoet
Niet je radio vergeten hè (of laat je die dit keer thuis?) & Heeft je auto al een ander plekje dan onder de vieze, stuif boom?
Veel plezier met t tuffen in je Toetoet naar Oostkappelle (hihi, wat een zin
), plezier ín Oostkappele en we zien je wel verschijnen in de Natio!