Haar vader is Lute 304
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binar schreef:Fieke, ik zal voor je duimen dat ze goedgekeurd wordt! Die 1e foto is echt mooi!
Is ze eigenlijk al ingereden of nog niet?

elady schreef:Jep...voor de volle honderd procent![]()
Haar vader is Lute 304
Ik heb ook een Fries, genaamd Thomas eentje van Lammert 260. Welke hengst wordt de vader van je aanstaande veulen?
en ik denk niet dat ik de enige ben!!
, ikke is ongeduldig..... Serada schreef:Zoals jullie zien, zit ik dus ook weer op mijn werk maar als ik naar buiten kijk, ben ik nu véél liever op stalen ik denk niet dat ik de enige ben!!
moossie schreef:Spannend Fieke!!! Ik ga voor je duimen en kom snel kijken als alles doorgaat!!!!
Dank je wel. Lammert is ook een erg gave hengst.Citaat:Wat is ze mooi Ik heb ook een Fries, genaamd Thomas eentje van Lammert 260. Welke hengst wordt de vader van je aanstaande veulen?
Twinklebel schreef:moossie schreef:Spannend Fieke!!! Ik ga voor je duimen en kom snel kijken als alles doorgaat!!!!
Mir, ik heb je ge-pm-t.
wat is die hengst Anton mooi zeg, bij welke stal staat hij eigenlijk?
moossie schreef:Oja, Onno komt waarschijnlijk in de week na koninginnendag! Iemand anders nog een hoefsmid nodig?

Het was zitten en hij deed helemaal niets
alleen het sturen en stappen snapt hij nog niet helemaal, maar met iemand ernaast wilde hij wel stappen
Het voelde wel heel raar hoor. Binnenkort foto's
*o/*
Allemaal duimen dat het lekker weer blijft

Ireentjuh schreef:moossie schreef:Oja, Onno komt waarschijnlijk in de week na koninginnendag! Iemand anders nog een hoefsmid nodig?
jaa ikke!
heb je nog niet gebeld of moet ik nog even bellen of hij Evita ook kan doen?