't is dat topic van toen dr twee jaar geleden een paard is overleden bij de metworst.. Sanne reageerde daar nu op.. tja op een beetje penny-achtige manier
Aha, tsja ik vind eigenlijk ook dat als niet meer gereageerd mag worden op die oude topics ze er wel afgehaald mogen worden en anders in een apart deel dat de topics alleen gelezen kunnen worden. Dat ze wil reageren snap ik best, staat wel dichtbij voor haar natuurlijk.
Nee het is wel handig oude topics door te lezen. En ik ga met Shira mee. Ik snap best dat Sanne daar op reageerd, waarschijnlijk heeft ze gedacht dat het topic over Kasper ging.
Ach, beterlaat als nooit Schrik wel even, ga die bezemvreter toch wel beetje missen. Vond het geen prettig paard om te rijden, maar hij was wel een vertrouwd gezicht in de bak
Had vrijdag vergadering van de menvereniging...van 20.00 tot 23.30 uur! Argh! Was niet grappig meer! (Al hadden wij wel veruit de gezelligste tafel) Daarna was het blijkbaar nog steeds gezellig, want de eigenarresse van Ascot kwam pas om 3,30 uur (!) thuis (toen lag ik allang in coma), om om 6.30 de paqarden van ontbijt te gaan voorzien
Zooooo! Die heeft het lang volgehouden! Hoe uitgeslapen zag ze eruit?
Ik heb het trouwens ein-de-lijk voor elkaar gekregen om mijn moeder te vertellen van mijn verhuisplannen. Voor de verandering reageerde ze eens niet negatief, maar ze moest wel eventjes zeggen dat er een wachtlijst was van minstens zoveel jaar. Ze schrok alleen wel effe toen ik zei dat ik me ook wilde inschrijven voor Nijmegen en omgeving. Oh ja, by the way, omdat mijn ouders hier dus helemaal geen verstand van hebben. Iemand tips om me te laten inschrijven voor een huurwoning? En als iemand een goedbetaalde baan voor me heeft, die is hier ook van harte welkom!
In Nijmegen inschrijven voor een huurwoning?? Heb je een jaartje of tien geduld? Zo lang doe je er ongeveer over om daar een huurwoning te vinden (ervan uitgaan dat je een flatje of woning wil en geen studentenkamer) Wel leuk dat je op jezelf wilt gaan wonen
en ik heb heel misschien wel een nieuwe bijrijdster voor Bullie Ik zeg het nog een beetje fluisterend want ik zou het eigenlijk niet meer doen maar voor sommige mensen maak ik graag een uitzondering en jullie kennen haar
Ja Wendy, wie???? Emy, dit moet ik eigenlijk in kleine lettertjes zetten, maar dan is het niet meer te lezen. Een kennis van me woont beetje afgelegen in Wellerlooi in een groot huis (met 5 knollen mag dat wel) Daar verhuurt ze een kompleet ingericht appatrement, waar de huidige huurster binnen twee maanden uit gaat. Haar vrienden hebben twee restaurants in Wellerlooi. Huur is 400 plus enegrie-rekening. Ze had mij al aangeboden daar te gaan wonen, en dat ze dan een horeca-baantje probeerde te regelen, maar vindt m'n werk toch net te leuk, en dan is Wellerlooi nét te ver weg... Informeren? Verder gewoon inschrijven bij wooncoöperaties (zeg ik dat zo goed?) en informeren bij de gemeente over huursubsidie. En aan iedereen vertellen dat je op jezelf wilt gaan wonen, wie weet dat iemand nog een particulier huisje te huur heeft staan!
@ Juut: Klint interessant, maar waar ligt in godsnaam Wellerlooi? En daar komt ook nog bij dat ik dus binnen zeer korte tijd een andere baan moet hebben om dat appartement te kunnen betalen. Maar ik moet zeggen, het kriebeld wel.
@ Wendy: Ik schreef ook omgeving Nijmegen. Hoeft niet perse in Nijmegen, maar gelieve wel in de buurt, zodat als ik de neiging heb om nog een opleiding te gaan doen, ik dat zonder al te veel moeite ook kan doen.
@wendy: ik was altijd al fan van Rakker, dus ben benieuwd! @emy: gaaf dat je op jezelf wil gaan wonen! ik zal m'n ogen/oren eens open houden! pap stuurt mij vaak mailtjes als hij op het ziekenhuis wat hoort, van appartementjes vrij, meeste van die dingen zijn wel in Nijmegen zelf, dus ik zal aan je denken dan!