Ik geloof niet dat Steffi en Robin niet alles gedaan hebben wat ze konden met die zwarte. dat beest is gewoon te slim, net zoals Jamilla. er staat nog ergens een filmpje op internet van 2 jaar geleden poging zoveel om jamilla in te rijden zal eens kijken of ik hem kan vinden. @Nina ja hoorde van steffi dat ze het goed deed maar dat robin het na die 3 dagen niet meer aandurfde...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 19-07-11 21:18
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha nice, ik heb een site van sanne gekregen waar je alle films op kunt kijken, nederlands ondertiteld en gratis! Ik heb hangover nu openstaan echt heel erg handig. Dus als jullie niet weten wat te doen zou ik even naar deze site gaan! www.eumovies.eu
Zooo ik heb vast t een en ander voor kamp ingeslagen en ik heb nu eindelijk ook echt langere tijd VAKANTIE!! . Zo sleep ik mezelf heel moedig op me fiets naar horseplaza voor me jophers ze hebben me vandaag weeeer gebeld haha en dan hopelijk ook n slaapzak nog kopen, anders doe ik dat morgen.. En dan lekker niks meer doen vandaag
ook net nog wat dingetjes gekocht voor kamp flesje drinke en ranja om m opnieuw te vullen, wat snoepjes. nieuwe makeupremover, gezichtsdoekjes cleansing tonic etc.
zo naar faron toe, en daarna mn rijbroeken wassen. denk dat ik dan toch vanavond al een beetje begin te pakken. met dingen die ik niet meer nodig heb voor kamp. want dat licht nu allemaal op mn bed, maar dat is niet zo handig voor vannacht xD
Ik had een brief gekregen van de fnrs of ik het bijgevoegde formulier terug wilde sturen zodat ze me mailadres hadden voor het opsturen van de gratis kaartjes voor horse event (rare zin maar volgens mij wel duidelijk? ) En onderaan dat formulier hadden ze ook nog wat vragen gezet zoals: hoe lang rijd je al, zou je van paardrijden je beroep willen maken, hoe vind je het dat je aan de halve finale mee mag doen? En als laatste vraag stond er: zijn er nog andere dingen die wij over je kunnen vertellen, bijv. je lievelingseten of andere dingen die je graag doet? (Of zoiets...) en als antwoord had ik daarop gezegt: Heb ik net eindelijk een mooi bruin apepakkie, krijg ik een brief dat ik in het zwart moet rijden!
Hahaa en nu heb ik een mail van die vrouw van de fnrs gekregen met het bedanken dat ik het formulier heb teruggestuurd en ook zei ze dat ze heel hard moest lachen om mijn opmerking over mijn mooie bruine apepakkie Maar ook stuurde ze: Je mag van mij ook gewoon in bruin starten hoor, je hoeft niet speciaal zwart te kopen!
Lekker dan......en nu? Moet ik wel deze zwarte laarzen verder gaan inlopen en ze kopen? Al weet ik nog niet voor hoeveel ik ze dan zou kunnen kopen...
Ik zou toch met die laarzen starten lin! Als je er goed mee kunt rijden... En je hoeft ze niet per c te kopen he! Als ik jou was zou ik als ik graag laarzen wilde toch voor bruine gaan! Ik bedoel je wedstrijden rij je met bruin en je lessen ook, waarvoor zou je dan zwarte laarzen kopen? Tenzij je van plan was ook n zwart jasje te kopen en om en om in zwart en bruin te starten. Wat me nogal overdreven en zonde lijkt
Nee dat was ik niet van plan....maarja als ik ze ingelopen heb staan ze op mijn voeten....dan zitten ze voor linda tog niet lekker meer? En als ik toch bruin mag starten.....maar wie weet mag het plotseling opeens op die dag niet ofzo, dan zit ik met de gebakken peren....
Faron liep zooo lekker in t begin wel een beetje erie doen met r hoofd, maar toen ze eenmaal liep ging t super! En gallop links in 1x goed aangesprongen, en zelfs een beetje nagevelijk. En toen ging ik later nog een keer links en deed ze ook in 1x goed Haha helemaal happy dus daar had ik de vorige keer wel voor over, toen t echt niet lekker ging
Ik zou gewoon in bruin starten dan.. Lijkt me ook niet zo mooi als je met een bruin jasje en cap rijd en dan met zwarte laarzen.. Dan lijkt t een beetje rommelig denk ik. En valt lekker op als de rest in zwart rijd ;p Zou dan wel nog even een mailtje sturen of ze 100% zeker weet dat het mag.
oliebol ik heb mn halte gemist xD Ik wou iets eerder uitstappen omdat mn fiets niet op t station staan en dan hief ik minder ver te lopen.. Nouja jammer dan.
Nee ik krijg een bodywarmer met de halve finale, dus heb me bruine jasje dan niet aan. Uiteraard wel me cap en jodphurs/chaps... heb ik een blauwe bodywarmer en de rest bruin