Ik kan alles wel slopen nu!!
sorry dat ik jullie hiermee lastig val, ik ga er verder niets over loslaten maar zit er ff helemaal doorheen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Ziet er goed uit Melis! Ik zou der alleen net wat flitsender willen zien! Ik vind der nu wat te lauw.
Begrijp dat het voor jouw ook wel ff lekker is, na al die bok partijen
Maar ze was vandaag lui naar mijn been etc.
) op dat moment span je spieren aan, waardoor Azra weer gespannen reageert. Bij mij hielp het, om iets langer te gaan zitten, hierdoor ontspande ik meer, waardoor Venice ook meer ontspande.Kirsten_D schreef:@ melis: Ik vind der ook iets te langzaam, maar ik vind het niet negatief! Ik heb der liever zo, dan zo druk als ik er wel eens gezien heb! Vanuit deze positie kun je gaan uitbreiden.
Mocht je er aan toe zijn, zal ik wel gaan proberen iets langer te gaan zitten. Afentoe zet je je hakken te ver uit(geloof mij, ik ken het) op dat moment span je spieren aan, waardoor Azra weer gespannen reageert. Bij mij hielp het, om iets langer te gaan zitten, hierdoor ontspande ik meer, waardoor Venice ook meer ontspande.
Edit: typfout
Astor schreef:Thanks voor de tips! Ze is inderdaad iets te langzaam. Maar vond der vandaag vrij laks, alleen ze kan ook weer heel scherp reageren.
En mijn beugels had ik al langer gedaan vorige keer. Dus ik zal de volgende keer de beugels nog een gaatje langer doen.
Vraag me alleen af of ik mijn hakken dan wel goed uit kan drukken. Want de laatste tijd heb ik daar problemen mee?
Pff dat is wel een hele klus hoor, met zo'n dikke bos haar als ik heb. 
)
Ben gister van de scooter afgevallen