aaaah zo vroeg al, ik ben ook al wakker maar das niet omdat ik vroeg weg moet maar omdat ik niet meer kan slapen
ben er trouwens achter gekomen dat ik mn springzweep vergeten ben, dus als iemand dit toevallig nog leest, en twee springzwepen heeft, zou je dan een extra mee kunnen nemen die ik kan lenen? ik hoor het wel!
oei ik vergat die van mij al bijna!! Tnx voor de herinnering! Ik ga nu het belangrijkste ophalen. Mijn peerd dat zal toch een blunder zijn, kom je op ermelo 2 uur gereden, paard vergeten over 10 min ben ik weg!
Sorry folkertje ik heb dr maar 1... Maar als je spring of crossles hebt en k hb dressles mag je die van mij wel evt. Lenen!
Folkertje
Geplaatst: 04-07-11 06:27
thanxx! je bent de redder in de nood! hahaa astu en goede reis ! je paard meenemen is idd ook wel handig ja :p slotjes ook niet vergeten en je slaapzak, die heb ik op t laatste moment pas in de auto gegooid :p
Onze paardjes staaan ook eindelijk ff weer opt land Heb ook een superweek gehad! Vond het wel jammer dat er 'savonds niks meer te doen was na de clinics enz