wij zitten de een na laatste week maar ik denk dat ze niet echt vaak paarden 2/3 weken achter elkaar laten trekken dus ik denk dat dat qua energie wel goed komt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. xEmy schreef:dekje omhoog heb ik ook altijd op de manege geleerd !
wij zitten de een na laatste week maar ik denk dat ze niet echt vaak paarden 2/3 weken achter elkaar laten trekken dus ik denk dat dat qua energie wel goed komt.

vind 't maar niks.

een aantal hoge bokken en hij was veel te hoog over een hindernis gesprongen waardoor mijn rug super veel pijn deed
Die rende niet eens met de groep mee haha. Beter ook want zy zat der singel goed te doen .. xEmy schreef:xchristienx schreef:feest ik zie al een ijsco tussen de cros foto's![]()
![]()
weet alleen niet zeker wie het is
volgens mij heette ze margaritha of zo, heb even in de startlijst gekeken en dat was volgens mij de enige 'pizza naam'
en omdat alle ijsco's dacht ik pizza namen krijgen had ik dat even bedacht![]()
maar ik heb ook niet zo veel met ijsco's hoor
xNathaliee schreef:xEmy schreef:dekje omhoog heb ik ook altijd op de manege geleerd !
wij zitten de een na laatste week maar ik denk dat ze niet echt vaak paarden 2/3 weken achter elkaar laten trekken dus ik denk dat dat qua energie wel goed komt.
sloeg dit op my en ginny?
en die ijsco is volgensmy mirquis die staat vast op 't reelaer toch