winnitou schreef:je kunt niet eens even een berichtje of een andere topic lezen, ze hebben ook alles in de gatenhahahahahahahhahahaahaha ja he we zien alles
ATE schreef:winnitou schreef:je kunt niet eens even een berichtje of een andere topic lezen, ze hebben ook alles in de gatenhahahahahahahhahahaahaha ja he we zien allesgelukkig niet alles.....
winnitou schreef:ATE schreef:hahahahahahahhahahaahaha ja he we zien allesgelukkig niet alles.....nee wil ook niet alles zien hahahahhahahaha
xan schreef:Winn: die andere 2 gaan wel erg vaak vreemd hier Nu zijn ze alweer "weg"ik ga nooit vreemd hahahhhaahahah stel me eerst netjes voor
ATE schreef:xan schreef:Winn: die andere 2 gaan wel erg vaak vreemd hier Nu zijn ze alweer "weg"ik ga nooit vreemd hahahhhaahahah stel me eerst netjes voor ik ook haha
ik duik ook zo mijn bed in, was al van plan om er in te liggen...nog even wat spullen voor morgen pakken en dan kruip in bij mijn ventje in mijn bed
Ik ga er ook een eind aan breien, nog even een blik op Hyves werpen en dan m'n mandje opzoeken.Tot morgen en welterusten voor straks